Zöld akcióban a GreenGo – közösségi kampánnyal ültetnének még több fát

A novemberi 500 fa elültetése Budapesten csak a kezdet, az e-carsharing szolgáltató idén tovább folytatja törekvéseit a zöldebb jövőért. A Gurulj a fákért! Támogatói Programhoz már a felhasználók is csatlakozhatnak: a vezetéssel töltött perceik után plusz 1 forinttal járulhatnak hozzá az újabb ültetéshez, amit az GreenGo a végén saját költségére megdupláz.

Budapest első elektromos autómegosztója 4. születésnapja alkalmából a fővárosi közlekedésben részt vevő, nem elektromos közösségi autók CO2-kibocsátását szerette volna kompenzálni. A cél érdekében 2020 végén 500 fát ültettek el a 10 millió Fa Alapítvánnyal Budapesten. A félezer fa összesen 100 tonna szén-dioxidot képes megkötni 25 év alatt az alapítvány munkatársainak számítása szerint. Idén ezt az eredményes megmozdulást közösségi adománygyűjtéssel folytatja tovább a GreenGo.

„Rendkívül összetartó és tevékeny közösség alakult a GreenGo körül az elmúlt években, ezért is gondoltunk arra, hogy idén már a felhasználóinkat is bevonjuk egy közös kampányba, és együtt teszünk azért, hogy tovább tisztítsuk a levegőnket.” – mondja Michaletzky Bálint, a GreenGo ügyvezetője. Ezért jött létre a Gurulj a Fákért! program, melynek keretében az e-carsharing szolgáltató userei 2021. január 19. és március 31. között egyszerűen, a megtett kilométereikkel gyűjthetnek a következő elültetendő fákra. A felhasználók a GreenGo mobilalkalmazásban állíthatják be, hogy a levezetett percek után +1 forinttal hozzájárulnak az ültetéshez. Minden felhasználói 1 forinthoz a szolgáltató még 1 forintot ad, így percenként végül 2 forint kerül a fákra szánt közös kasszába.

„A GreenGonál az egyik fő célkitűzésünk, hogy a szolgáltatásunkkal és működésünkkel egy élhetőbb, tisztább jövőt teremtsünk, így nálunk a környezetünk védelme nem ér véget az elektromos flottával. A tudatos szemléletet a felhasználóinkban is szeretnénk erősíteni, emiatt vonjuk be őket is a fenntarthatósági kezdeményezésünkbe. Kommunikációnk lényeges eleme volt, hogy az üzenet letisztult és könnyen befogadható legyen, ezzel együtt a programhoz való csatlakozás is egyszerűen elérhető az applikációban. A kampány főleg online felületeken fut, ám 10 GreenGot is beöltöztettünk, hogy a városban autózva még több emberhez eljusson a támogatói program híre” – ismertette Ádám Boglárka, a GreenGo marketing vezetője.

Az aktiváló online kampány mellett sajtókommunikációval hívja fel a figyelmet a Gurulj a Fákért! programra a GreenGo. „A sajtókampányban elsősorban most a budapestiekhez és a zöld törekvésre nyitottakhoz szeretnénk elérni, hiszen ők azok, akikkel közösen tehetünk azért, hogy még több fát ültethessünk majd el tavasszal. A felhívásaink mellett a városi fenntartható közlekedés lehetőségeiről és előnyeiről is edukálunk az év eleji program kapcsán.” – teszi hozzá a GreenGo kommunikációjáért felelő ComLab társigazgatója, Csajkovszky Krisztina.

A minél szélesebb releváns elérés érdekében az egyik legfrissebb, fenntarthatósági témákkal foglalkozó online magazin, a Greendex is csatlakozott a programhoz. „Hiszünk benne, hogy a példa ragadós. A szerkesztőség jogosítvánnyal rendelkező tagjai is hajtanak a még több fára: így miközben mi is felhívjuk a figyelmet a téma fontosságára, magunk is GreenGokba pattanunk és beszámolunk a személyes tapasztalatainkról. Erre bíztatjuk majd az olvasóinkat is” – ad betekintést az együttműködésbe Sápi Zsófia, a Greendex főszerkesztője.

A Gurulj a Fákért! adománygyűjtés kreatív koncepciójáért, képi és videós tartalmaiért a Pozitivo Digital felel. „A Pozitivonál az egész csapat rendkívül fontosnak tartja a környezetvédelmet, ezért mindig öröm számunkra, amikor olyan projekteken dolgozhatunk, melyekben a környezeti tudatosság is fontos szerepet játszik. A Gurulj a fákért! kampány elemeinek tervezése során folyamatosan figyelembe vettük azokat a szempontokat, melyek alapján a szolgáltatást és a greengós közösséget össze tudjuk kapcsolni, mert hisszük, hogy a környezetünkért végzett közös munkának köszönhetően egy zöldebb jövő vár ránk” – mondta Ljasuk Dimitry, a Pozitivo Digital reklámügynökség ügyvezetője.

  • Megosztom