Weben erősít a Continental

Teljes átalakításon esett át a Continental weboldala, igazodva a legaktuálisabb felhasználói szokásokhoz és igényekhez. A gumiabroncs-divízió internetes megjelenése világszerte új formát kapott, a reszponzív dizájn pedig mobil eszközökön is kényelmesen elérhető.

 

„Egyre több vásárló keres tanácsot, szakértői segítséget az interneten a gumiabroncsokról, ezért az új honlapot úgy alakítottuk ki, hogy a látogatók még célzottabban és gyorsabban megtalálhassák a számukra releváns információkat. Az átalakításnak köszönhetően az érdeklődők például minden eddiginél gyorsabban kaphatnak tanácsot arra vonatkozóan, hogy melyik a számukra legmegfelelőbb gumiabroncs”, összegezte Musztrai Ferenc, a Continental Hungaria Kft. marketingvezetője.

 

Az új platformon teljesen megújult a gumiabroncs- és márkakereskedő-kereső funkció. A navigáció és a tartalom kialakítása mögött a felhasználói csoportok maximális kiszolgálása áll. Különböző funkciók és dedikált letöltési szekció szolgálja a kereskedők munkáját, de a sajtó számára is átgondolt, jól használható struktúrát kínál az új Continental weboldal, hiszen képgalériák, videók és letölthető anyagok segítik a média munkatársait.

 

Az új weboldal új színrendszert és reszponzív kialakítást kapott, okostelefonokra, valamint tabletekre optimalizálva. A számos nagyformátumú képnek és videónak köszönhetően az oldalon való böngészés szórakoztatóbbá, élvezetesebbé vált. A weboldalon egy helyről érhető el minden információ a Gumiabroncs divízió valamennyi területéről, legyen szó akár személy- vagy kishaszongépjármű, tehergépjármű, motorkerékpár, kerékpár, vagy speciális felhasználású abroncsokról. Ráadásul a Continental világelső termékei mögött álló technológiákról is számos érdekességgel szolgál az új oldal.

  • Megosztom