Villámgyorsan elköltöttek 1,5 milliárdot

Rendkívüli sürgősséggel döntöttek egy nettó 1,57 milliárd forintos kommunikációs tender eredményéről, a győztes az egyedüli jelentkező HG 360 Reklámügynökség lett.

 

A HG 360 Reklámügynökség Kft. nyerte meg a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) nettó 1,57 milliárd forint (bruttó kétmilliárd forint) értékű közbeszerzését, a cég feladata az Európai Unió társfinanszírozásával megvalósult, illetve megvalósuló kormányablakok működésének bemutatására és népszerűsítésére vonatkozó kommunikációs kampány lebonyolítása – írja a napi.hu. Ebben az összegben a médiavásárlás, a kreatív tervezés valamint a gyártással kapcsolatos feladatok megtervezése is benne van – derül ki az Európai Unió közbeszerzési értesítőjéből. A vállalkozás egyedüli ajánlattevőként nyerte meg a NKH gyorsított meghívásos közbeszerzését, az eljárás eredményéről október 12-én döntöttek.

 

A rendkívüli sürgősséget az uniós pénz mielőbbi elköltésével indokolta a hivatal: a 2007-2013-as uniós időszakban rendelkezésre álló technikai segítségnyújtási keretet (kommunikációs költségek) 2015 végéig lehet felhasználni. A kormányablakok kommunikációs kampányát pedig – a közbeszerzési kiírás szerint – november 15-ig lebonyolítanák. A hivatal szerint ezért volt szükség a gyorsított meghívásos közbeszerzésre.

 

A hírportál beszámolója szerint a HG 360 részt vett a kormányzat egyik vitatott, a migrációs helyzettel kapcsolatos kommunikációs kampányának lebonyolításában is, kétszer nettó 300 millió forintért végezte el a hirdetési feladatokat. Az első szerződést júliusban, a másodikat szeptemberben kötötték a céggel. A HG 360 az egyike azon társaságoknak is, amelyek kivehetik részüket az NKH 25 milliárd forint keretösszegű, kormányzati kommunikációs feladataiból. Emellett a Miniszterelnökség “a magyar reformok működnek” kampányában is részt vett.

  • Megosztom