Veszélyben a márkaérték?

Szakmai konferenciát rendez április 24-én a Magyar Marketing Szövetség, a vállalati kommunikáció és a márkaérték kapcsolatát vizsgálják majd meg vezető hazai márkaszakértők.

Normal
0

21

false
false
false

HU
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

A márkakommunikáció jövője címmel rendez szakmai konferenciát 2013. április 24-én a Vendel konferenciaközpontban a Magyar Marketing Szövetség. A félnapos szakmai eseményen az egységes vállalati kommunikáció márkaértékre gyakorolt hatását járják körül hazánk vezető márkaszakértői.

 

 Előad többek között Dr. Papp-Váry Árpád a BKF Marketing Intézetének vezetője, Büttl Krisztián, a Samsung marketing igazgatója, Kisantal Gyula, a D’ArcyAvenue kreatív igazgatója, Gosztom András, a Brand Avenue art directora és Barák Péter, az Activium ügyvezető igazgatója.

 

A jelentkezők között a szervezők 3 darab egy éves Marketing&Media előfizetést, valamint 5 darab Arculat és identitás című könyvet sorsolnak ki.

 

A konferenciáról további információkat és jelentkezési lehetőséget itt talál.

  • Megosztom