Véleményvezérek és mágikus kockák a BrandMániában

A legbefolyásosabb hazai internetes véleményvezéreket, főszerkesztőket szólaltatta meg ezúttal a BrandMánia stábja, akik többek között arról beszélnek, hogy milyen tartalomra van igényük a digitális fogyasztóknak, illetve mit hozhat a jövő az online újságírásban. A műsor második részében pedig a Rubik kockáé és a hűségakcióké a főszerep.

 

Az idén ötödik alkalommal állította össze a Marketing&Media magazin a hazai digitális piac legmeghatározóbb személyiségeinek 25-ös toplistáját, amelyen több netes híroldal főszerkesztője és véleményvezére is szerepelt. A BrandMánia legújabb adásában többek között megszólal Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője, aki beszélt arról, hogyan érték el eddigi eredményeiket, mi lehet a sikereik titka, miért érezték úgy, hogy személyesebb, egyedibb hangvételű híroldalt kell létrehozni.

A műsorban megszólal Szily László, a Cink.hu szerkesztője is, aki beszámol az oldal korai időszakáról, de arról is, hogy milyen tartalmakra vágynak jelenleg az online fogyasztók. Dudás Gergely, az Index főszerkesztője pedig arról is beszél, hogy miért fontos a blogoszféra a portál számára és hogy tapasztalataik szerint nő az igény a hosszabb, elemző írásokra is.

A BrandMánia legújabb adásában Szabó Mariann, a Femina.hu értékesítési igazgatója a nőket leginkább érdeklő tartalmak mellett elmondja azt is, hogy miért érezték fontosnak, hogy a női portál webshopot is indítson. De megszólal a műsorban Murányi Marcell, a Népszabadság főszerkesztője is, valamint a legsikeresebb magyar technológiai cég, a Prezi munkatársa, Pécsi Juli.

A BrandMánia második részében a hűségakcióké a főszerep, no meg a Rubik kockáé. Rubik Ernő, a világhírű játék feltalálója elmondja, hogy miért lehet még mindig sikeres a Rubik kocka. Többek között a Tesco és a Spar képviselői pedig a hűségprogramok szerepéről és jelentőségéről beszélnek, de szó esik az OTP és Mol multipont kezdeményezéséről is.

A BrandMánia legújabb adását itt nézheti meg.

  • Megosztom