Véget ért az Ecommerce Revolution első évada

Befejeződött a webáruház-tulajdonosoknak szóló Ecommerce Revolution üzleti valóságshow első évada. A digitális ügyfélélmény optimalizáció témáját körbejáró hat részből álló szériát október 6-án indította az OptiMonk, ami november 9-én a záró epizóddal véget ért. Az első évad producere Máté Krisztina volt. Arról egyelőre nem született döntés, hogy készül-e második évad.

A tévéműsor-minőségű online valóságshow négy webáruházról szól, amelyek irányítását harminc napra szakértő mentorok veszik a kezükbe, hogy bemutassák, hogyan lehet akár rövid idő alatt látványos eredményeket elérni, ha valaki a megfelelő eszközöket használja a megfelelő módon.

„Egyre nehezebb sikereket elérni a nagy e-kereskedők és webplázák árnyékában. Aki végignézi az epizódokat és a szakmai prezentációkat, annyi tudáshoz juthat, mint egy intenzív tanfolyamon, elkerülheti a legnagyobb hibákat és lényegesen megnő a siker esélye” – mondta Zilahi Krisztián az Ecommerce Revolution házigazdája, online marketing szakértő.

A műsor házigazdái mellett, olyan elismert szakértők osztják meg a tudásukat, mint Wolf Gábor, a Marketing Commando vezető tanácsadója, vagy Kulcsár Róbert, a Shoprenter vezető tanácsadója.

„A műsor hat részét eddig összesen 12 ezer alkalommal tekintették meg, ami annak fényében, hogy mintegy 15 ezer webshop lehet ma Magyarországon, biztató eredmény. Az év végéig szeretnénk a lehető legtöbb webshop tulajdonoshoz eljuttatni a műsort. Ezt követően összegezzük a visszajelzéseket, statisztikákat, és döntünk a folytatásról” – értékel Zajdó Csaba, az OptiMonk alapítója, az Ecommerce Revolution digitális ügyfélélmény szakértője.

Hozzátette: máris rengeteget tanultunk és sok mindent másképp csinálnánk a második évadban. Egy dolgot azonban biztos nem változtatnánk, újra Máté Krisztinát kérnénk fel a produceri feladatokra.

Az első évad adásai itt láthatók.

  • Megosztom