Vb-őrület a neten

Az internet világában is tombol a futball-láz a brazíliai foci világbajnokság kapcsán, a Jófogás.hu-n sokan televíziót, vagy kanapét szeretnének eladni a vb-re hivatkozva, de különleges sportrelikviákra is bukkanhatunk böngészés közben. A legnagyobb francia sztárok, Zinadine Zidan, Djorkaef és Lizarazu kézjegyét viselő 1998-as labda hirdetéséhez ár sem tartozik, megegyezés szerint viheti el új tulajdonosa.

 

A sportrelikviák közé tartozik egy 1978-as eredeti világbajnoki focilabda a magyar válogatott tagjainak aláírásával. Százezer forintot kérnek az argentin tornát megjárt játékszerért, de a tulajdonos adott esetben jótékony célokra is felajánlaná. Meglehetősen borsos az ára a legutóbbi, dél-afrikai vébé hivatalos labdájának is, a bontatlan Jabulanit 35 ezer forintért kínálják. A legnagyobb francia sztárok, Zinadine Zidan, Djorkaef és Lizarazu kézjegyét viselő 1998-as labda hirdetéséhez ár sem tartozik, megegyezés szerint viheti el új tulajdonosa. Régi emlékérmék is előkerültek a vb-láz idején, amihez igen kedvező áron juthatnak hozzá a rajongók: csupán 5000 forintot kérnek az 1982-es darabért.

 

A Jófogás.hu rekordere alacsony ár kategóriában azonban a brazil világbajnokság matricája, amelyet 30 forintért hirdettek meg. Az ötletes eladók nem csak relikviákat, labdákat és mezeket tesznek fel az apróhirdetési oldalra. Akad, aki „ebből nézze a foci vébét” jelmondattal kanapét kíván értékesíteni, de tévékészülékeket is árulnak a világbajnokság égisze alatt. A plazmatévék mellett olcsó megoldást is kínálnak azok számára, akik szeretnék a világbajnokság minden percét új képernyőn követni. Az egyik hirdető „rászorulóknak” akciós használt tévét kíván eladni, potom 8 ezer forint az ára.

 

A szurkolói lelkiállapot rezdüléseit az apróhirdetési portálon is jól lehet követni. Az egyik angol szurkoló úgy fejezte ki csalódottságát, hogy az eredeti ár töredékéért bocsátotta áruba a mezét. „Ez a csapat ennyit ér” – tette hozzá a drukker, akinek a csapata már a csoportkörben elvérzett.

 

„Az internet mindig gyorsan reagál a napi fejleményekre, az elmúlt hetekben jelentősen megnőtt a futballal kapcsolatos tárgyak aránya. Érdemes például a mezek között körbenézni, hiszen jóval olcsóbban juthatnak hozzá a drukkerek, mint a hivatalos márkaboltokban” – mondta Juhász Attila, a Jófogást is üzemeltető Schibsted Classified Media marketing igazgatója.

  • Megosztom