Vásárlóival kampányol a Premier Outlet

Magyarország legnagyobb outletközpontja arra teszi fel a 2016-os évet, hogy bemutassa, a divat mindenkié. Így plakátjairól hivatásos modellek helyett maga a vásárló fog visszanézni ránk.

 

A Premier Outlet az elmúlt években egyre nagyobb hangsúlyt fektet a társadalmi felelősségvállalásra. Az Adok-Kapok Napokon az Ökumenikus Segélyszervezettel karöltve gyűjtenek ruhaneműt a rászoruló családok számára, tavaly októberben pedig számos kisállat talált gazdára az Örökbefogadó Napon. Az idei évtől kezdve újabb projektbe fognak: a hivatásos modellek helyét maga a vásárló veszi át a plakátjaikon. A cél az, hogy felhívják a figyelmet arra, hogy a magabiztos megjelenés kulcsa nem a modellalkat! A divat mindenkié, korra, nemre és testalkatra való tekintet nélkül.

 

„Felméréseink alapján több mint másfél millió látogatóval zártuk a tavalyi évet. Ennyi ember között óriási a megoszlás nem csak kor szerint, de testalkat alapján is” – meséli Imre Csaba a Premier Outlet igazgatója. – „Fontos számunkra, hogy senki se érezze magát kirekesztve, mindenkihez szóljunk, így elhatároztuk, hogy 2016-ban magukat a vásárlókat állítjuk reflektorfénybe. Ennek érdekében a kérdőíves lekérdezések és kutatások mellett a reklámkampányainkban is helyet kapnak: a 2016-os évben hivatásos modellek helyett ők lesznek a kampányarcaink.”

 

Az új koncepció a március 18-20. között megrendezésre kerülő Vásárlási Maratonnal indul útjára. Fővárosszerte több óriásplakáton, valamint az outletközpont Facebook oldalán és weboldalán is találkozhatunk Cseremnih Janával, az első divatnagykövettel, aki maga is a Premier Outlet gyakori látogatója. A szervezők komoly energiát fektetnek ebbe a hétvégébe: az akár 90 százalékos engedmények mellett ingyenes buszjáratokat is indítanak, valamint a 20-ai vasárnapon csak a Premier Outlet lesz nyitva a bevásárlóközpontok közül.

 

 

 

  • Megosztom