Változások a Haszon lapcsaládnál

Megújul és átalakítja tevékenységi körét a HG Média-csoporthoz tartozó Haszon lapcsalád. A kiadó kiemelt célja idén az online területen történő erősítés, illetve egy interaktív vállalkozó közösség kialakításán is dolgoznak.

A vállalkozókat megcélzó, 16 éve a lappiacon lévő Haszon és Haszon Agrár magazinok online megújulása egy újabb mérföldkő a médiacsoport életében, amely tervszerűen követi a kiadó digitális transzformációját. A hamuesgyemant.hu, az ifaktor.hu és a drive.hu után a haszon.hu sikeres elindításával a kiadó 1 milliós egyedi látogatószámot célzott meg – derül ki a HG Média közleményéből.

A haszon.hu elsődleges célcsoportja a valóban működő, bevételt termelő és hétköznapi problémákkal küzdő magyar kis- és közepes vállalkozások. Ezen felül a vállalkozó kedvűeknek, és a pénzügyeiket tudatosan menedzselni akaró olvasóknak is szól a mostantól korszerűbb, fiatalosabb dizájnnal megjelenő Haszon magazin és a haszon.hu internetes híroldal.

“Ma a hosszabb lélegzetvételű elemzések, sikertörténetek mellett a sikeres üzletvitelhez naprakész információkra is elengedhetetlenül szükség van. A kettő integrációját valósítja meg a Haszon lapcsalád (Haszon magazin és haszon.hu), amelynek internetes oldala csokorba szedi és közérthetően tálalja a nap legfontosabb vállalkozókat érintő és érdeklő történeteit. Ha kell útbaigazítást ad, ha kell véleményt mond, ha kell vitatkozik. Pont úgy, mint a kommunikációban és az információszerzésben mostanság meghatározó közösségi oldalak teszik. Azt szeretnénk elérni, ha a Haszon lapcsalád köré egymással beszélgető, információt cserélő, üzletelő valódi vállalkozói közösség szerveződne. A közeljövőben megvalósuló fejlesztéseink mind ezt a célt kívánják szolgálni” – mondta el Mihálovits András főszerkesztő. A portál célja egy interaktív vállalkozói közösség kialakítása, amelynek alapja a gyakorlatias, közösségi és megosztott tudás.

A kezdeményezés technológiai hátterét a New York-i székhelyű RebelMouse Inc. kreatív ügynökség által kifejlesztett második generációs, közösségi alapú platform adja. A HG Média kizárólagos terjesztésében elérhető, innovatív CMS megoldás – amely már a MOL népszerű Drive magazinjának online felületét is kiszolgálja – többek között beépített kereső optimalizálással (SEO), és közösségi funkciókkal rendelkezik.

A Haszon csoport egy jelenleg légüres térbe kíván belépni, amely hirdetői szemszögből nézve mind a B2B, mind a B2C kommunikációban egyedi és széles közösséget elérő együttműködési lehetőségeket kínál – hívja fel a figyelmet Nagy Tamás, a HG Média felületeit értékesítő KOD Média digitális hirdetési vezetője. A HG Media 2020 nyarán indult online portfóliója már most is közel 800 000 egyedi látogatót ér el havonta. “A haszon.hu-val kiegészülve célunk, hogy 2021 tavaszára Magyarországon több, mint 1 millió egyedi látogatóhoz juttathassuk el tartalmainkat és hirdetőink üzenetét” – fűzte hozzá Nagy Tamás.

  • Megosztom