Változás az Armadillónál

Arany Gábor operatív igazgató kinevezésével erősíti a menedzsmentet az Armadillo. Az ügynökségnél több újítás, fejlesztés is köthető a szakemberhez.

 

A menedzsment további erősítése érdekében operatív igazgatói pozíciót hozott létre az Armadillo Kreatív Ügynökség, melyre az eddigi stratégiai vezetőt, Arany Gábort nevezték ki. A szakember két éve menedzseri szemlélettel ügyféloldalról érkezett az ügynökséghez, ez idő alatt felelt az ügyfélkapcsolatért, stratégiai tervezésért, illetve létrehozta a cég CSR társadalmi felelősségvállalás programját, melybe partnereit is több esetben bevonta, továbbá létrehozta a social média üzletágat, az integrált kommunikációra épülő projekteket, valamint a csapat, mint motivációs erő bevezetését az ügynökségen belül.

 

„Az utóbbi időben portfoliónkat és működésünket a változó igényekhez igazítottuk, új szolgáltatásokat vettünk fel. Az Armadillóval együtt egyéni kompetenciánk is fejlődtek, a megváltozott menedzsmenttel gyorsabb, hatékonyabb projekt-folyamatot és növekedést érhetünk el” – indokolta az átalakítást Bartha Péter, tulajdonos-ügyvezető.

 

„Már nem lehet régi berögözött standardekben gondolkodni, a digitalizált világunkban komplex kommunikáció és bizalomépítés van, ezt kell jól használni és egymásra építeni” – mondta Arany Gábor, majd példával élve megjegyezte: „év eleje óta tudatosan használtuk ezt a modellt, és azt látjuk, az ügyfelek is egyre inkább igénylik. Mindemellett legnagyobb feladatomnak – a jelenlegi külföldi megbízóink megtartása mellett – a külföldi terjeszkedést, nemzetközi stratégiai kapcsolatok kiépítését látom”.

  • Megosztom