Változás az Air France-nál

Április másodika mérföldkő az Air France számára. A légitársaság ugyanis ezen a napon új szlogennel, új reklámkampánnyal jelentkezik – egyszerre 12 ország (Franciaország, Németország, Brazília, Kanada, Kína, Spanyolország, Olaszország, Japán, Oroszország, Szenegál és Svájc) prémium sajtójában promotálja az új irányt.

 

A légitársaság neves művészeket kért fel a látványtervek elkészítésére. A nemzetközi BETC ügynökség által jegyzett új kampány 6 plakátja az Air France szolgáltatásait mutatja be: az A380-as kényelmét, az új La Premiére kabint, az új Business kabint, a minőségi gasztronómiát, a hálózatot és a SkyPriority-t (elsőbbségi hálózatok több mint 1000 reptéren). Ezt még másik 12 plakát egészíti ki, amely a légitársasággal elérhető emblematikus célállomásokat jeleníti meg, így például: Párizs, New York, Brazília, Kína, Japán, Afrika, Olaszország….

 

„Air France, France is in the air” egy olyan szlogen, amely teljes mértékben tükrözi a társaság Transform 2015 tervében megfogalmazott nagyszabású célkitűzéseit. A látványelemek, amelyeket az argentin fotósok készítettek, meglepő hatást keltenek, azzal hogy a modern stílust keverik a hagyományokkal. Örömöt, fiatalságot és lendületet sugároznak a képek a Moulin Rouge-ról, a Francia Forradalomról, mesterszakácsokról és az haute couture-ről.

 

A légitársaság jellegzetes francia karakterét és az Air France-szal való utazás élvezetét illusztrálja a vidám, életteli és izgalmas üzenet, ami a francia életstílust képviseli. A nyílt és szokatlan hangvétel az összetartozás, a közelség érzetét kelti a nagyközönségben.

 

Tizenöt évvel a „Making the sky the best place on Earth” után az Air France által választott új szlogen a francia nyitottságot, nemzetköziséget képviseli és hangsúlyozza azokat az értékeket, amelyeket Franciaországgal azonosítanak : az életstílust, a francia szellemet, a luxusmárkákat és a Michelin csillagos szakácsokat, akik nem csak Franciaországban, hanem a világ minden táján ismertek és elismertek.

 

A kampány előkészítéséhez az Air France időt szánt arra, hogy meghallgassa ügyfeleit és munkatársait a különböző piacokon. Az új kampányt ezután független tesztelők próbálták ki Franciaországban, az Egyesült Államokban, Brazíliában és Elefántcsontparton. A tesztalanyok Air France és más légitársaságok utasai voltak, és üzleti vagy pihenési célból utaztak. Végül minőségi kutatások segítettek a megújulási folyamat tökéletesítésében

 

Március 17 óta az új szlogen az Instagramon a #franceisintheair hashtag-gel megtalálható. Március 28-án játékokon és versenyeken keresztül fedte fel a légitársaság a kampány vizuális elemeit a Facebookon, Twitteren, Instagramon, Pinteresten a rajongóknak és követőknek. Ehhez társul egy ügyfélszolgálat, amelyik 24/7 elérhető a közösségi média felületeken.

 

„2014 az Air France kereskedelmi térnyerésének éve, hiszen új piacokat hódít a termékeivel, szolgáltatásaival, új célállomásaival, a digitális szolgáltatások fejlesztésével, és a Mini árak bevezetésével. Az új kampány egy jelentős befektetés a márkánkba, és azt a célt szolgálja, hogy az eladásokat támogassa, a Transform 2015-ös tervünk részeként.” – nyilatkozta Frédéric Gagey, az Air France elnök – vezérigazgatója.

 

  • Megosztom