Változás a Mindshare-nél

Lunczner Ádámot nevezték ki a főként médiatervezéssel és -vásárlással foglalkozó Mindshare chief media director-ának. Az ügynökség az online és offline területek szorosabb összedolgozásával minden eddiginél integráltabb stratégiák és kampányok életre hívását tűzte ki célul.

 

A szakember az Allegrouptól, majd a Jófogást is üzemeltető Schibsted Kft.-től igazolt a médiaügynökséghez, 2015-ben. Digitális igazgatóként az osztály koordinálása mellett új szolgáltatások bevezetésért, valamint digitális stratégiák kialakításáért felelt eddig. Chief media director-ként kulcsfeladata a multiscreen tartalomfogyasztáshoz alkalmazkodó, hatékony médiajelenlét biztosítása, amelyet a jövőben az online és offline területek szorosan együttműködve alakítanak ki. Ennek megfelelően a digitális osztály mellett az offline tervezői és az elemzői csapat irányítása is az új pozícióhoz tartozik.

 

„Vállalati struktúránk újdonságnak számít a hazai piacon, de sok-sok évvel a hátunk mögött hiszünk abban, hogy mind a digitális, mind az offline vonalon dolgozóknak átlátniuk és érteniük kell a többi területet, sőt szimbiózisban kell közös megoldásokat kidolgozniuk ahhoz, hogy maximalizálni tudjuk a kampányaink elérését és eredményességét” – mondta el Lunczner Ádám. Hozzátette, ezzel egyidőben Data szekciójukban is a digitális és offline adatok egységes felhasználását, összrendszerszintű elemzések készítését tűzték ki célul.

 

A nemzetközi WPP-csoporthoz tartozó Mindshare hazai médiaügynöksége éllovasnak számít programmatic megoldásokban, amely kapcsán a kampányok optimalizációjához, így a célcsoportok minél hatékonyabb eléréséhez a hazai piacon egyedülállóan értékes adatokkal rendelkezik.

  • Megosztom