Változás a Millward Brownnál

Virág Zsolt személyében egy szaktekintéllyel bővül a Millward Brown csapata. A korábban FMCG-, B2B- és OTC-projekteken dolgozó szakemberrel a piackutató csapata tovább erősíti a márka- és kommunikációkutatásokkal kapcsolatos szakértelmét, felkészültségét.

Virág Zsolt közel húszéves piackutatói tapasztalatot tudhat a háta mögött, és a közel két évtizedes kutatói pályafutása során számtalan alkalommal bizonyított magyarországi és nemzetközi környezetben is kommunikációs kutatásokért felelős szektor vezetőjeként, valamint FMCG-, B2B- és OTC-projektek vezetésében. A szakember a Millward Brownnál az egyik kiemelt ügyfélcsoport vezetőjeként folytatja munkáját.

A szakember elmondta, hogy jó lehetőséget látnak a magyarországi piacban, az értékorientációban. Hisznek a specializációban, az erős szakmai fókuszban, a magas hozzáadott értékben, de az öncélú árversenyben nem. A piackutatás befektetés, amelynek magas hozamot kell garantálnia.

  • Megosztom