Változás az Árukereső reklámértékesítésében

2020. január 1-től az Árukereső.hu önállóan képviseli magát a médiapiacon és házon belülről értékesíti display felületeit.

A hagyományos display felületek mellett új szolgáltatásokkal is szélesedik az Árukereső.hu médiakínálata, mely kifejezetten a márkaképviseletek számára jelent testre szabott megoldásokat. Megköszönve az Evomedia által nyújtott, több mint 10 éves saleshouse támogatást, az üzletágat a jövőben az Árukereső.hu közvetlenül képviseli.

„A piaci igényekre való válaszként nemzetközi tapasztalataink felhasználásával új szolgáltatásokkal, és kiemelési lehetőségekkel bővítettük az Árukereső.hu-n elérhető hirdetési lehetőségeket. A termékportfólió bővítésével célunk a piaci igények teljes körű kiszolgálása, melynek részeként display felületeink értékesítését saját kézbe véve, önállóan értékesítjük szolgáltatásainkat a jövőben a hazai médiapiacon.” – foglalta össze a változásokat Rácz Csaba, az ár-összehasonlító oldal Ügyvezető igazgatója.

A kifejezetten a non-display jellegű, testreszabott megjelenésekre fókuszáló lehetőségek a szektor igényeire alapozva kerültek kialakításra. A Product Ads szolgáltatással a márkaképviseletek kiemelhetik termékeiket az Árukereső.hu kategóriaoldalain. A Gyártói támogatás szolgáltatás lehetőséget teremt a márkaképviseletek számára, hogy kiemelt megjelenést biztosítsanak viszonteladóiknak az Árukereső.hu termékoldalain. A Rich Content szolgáltatás keretében pedig lehetősége van a márkaképviseleteknek, hogy forgalmazott termékeik leírásait és illusztrációit szerkesszék, tehát egyedi megjelenést adjanak nekik.

  • Megosztom