Változás a Médiapiacnál

Február 1-től a LifeTime Media Sales House értékesíti a Médiapiac szaklap print és online felületeit.

A több mint 14 éves múlttal, komoly hagyományokkal bíró B2B magazin, a Médiapiac megújulása tavaly kezdődött, miután Magyarország legrégebben működő sajtófigyelője, az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. megvásárolta a szaklap kiadási és konferenciaszervezési jogát.

2017 szeptemberétől a főszerkesztői teendőket M. László Ferenc látja el, aki korábban a HVG-nél, a Népszabadságnál és a Magyar Nemzetnél is dolgozott, szakújságíróként, szerkesztőként.

Portfóliójának növelése mellett a LifeTime Media emberi erőforrásban is erősített: január 1-től Galambos Zsófia csatlakozott a csapathoz, aki korábban a PPH-nál direkt ügyfél értékesítőként tevékenykedett.

  • Megosztom