Változás a Geometry vezetésében

Áprilistól Iván Anita tölti be a Geometry új, client service directori pozícióját. A korábbi associate creative director, Csirke Dániel executive creative directorként irányítja tovább a kreatív és produkciós teameket.

Iván Anita az ügyfélkapcsolati osztály vezetése mellett a cégcsoport kreatív csapatával és a PR, közösségi média és digitális diszciplínákkal való hatékony szakmai együttműködésért felel, ugyanakkor az ügyfelekkel való kapcsolattartásban és az új üzleti lehetőségek feltérképezésében is részt vesz.

Az account team új vezetője a reklámszakmában 19 éve, a cégcsoportnál pedig 2004 óta dolgozik, pályafutását a McCann-Ericksonnál kezdte. A közel két évtized alatt több nagy márka teljes imázsváltásában és számos nemzetközi kampányban vett részt. Ügyfelei között olyan cégek szerepelnek, mint a P&G, a Teva, a GSK, az Allianz, a Malév, a Tesco, a Ford, a Wizz Air, a Pannon, az UniCredit vagy a DHL. Iván Anita marketing, idegenforgalmi és közgazdasági tanulmányait a Szegedi Tudományegyetemen és a Kodolányi János Főiskolán végezte.

Csirke Dániel egy évvel ezelőtt, associate creative directorként csatlakozott a Geometryhez, áprilistól a távozó Robin Smith pozícióját vette át.

Csirke Dániel 12 éves pályafutása során számos hazai és nemzetközi ügynökséget is megjárt, karrierjét a BBDO-ban kezdte szövegíróként, a Geometry előtt pedig a Café Communications társ-kreatívigazgatói pozícióját töltötte be. Munkája mellett a jövő reklámosait a Budapesti Gazdasági Egyetemen és a Corvinus Egyetemen is oktatja, emellett Az Ügynökségek Éjszakájának egyik szervezője. Számos díjnyertes kampány kötődik a nevéhez, részt vett az Audi számára készített, számos nemzetközi díjjal is elismert Audio Studio megalkotásában, a többszörös Promax BDA nyertes Paramount – „Filmek, amiket így szeretünk” kampány létrejöttében, valamint több digitális munkájával nyert itthon grand prix-t.

  • Megosztom