Válságálló divatcég

Egyelőre jól bírja a válságot a világ vezető ruhavállalatát, a Zara-t birtokló Inditex csoport, a társaság az első félévben 32 százalékkal növelte forgalmát az egy évvel korábbihoz képest.

A cégcsoport értékesítése 944 millió euró volt az első hat hónapban. Elsősorban az online értékesítés és a hazai és fejlődő piacokon elért új vásárlók jelentették a növekedés forrását – írja beszámolójában az Index.

 

A csoport nyolc márkát futtat, a felsőkategóriás Massimo Dutti, a fiataloknak szóló Bershka és az Oysho fehérneműk egyaránt hozzájuk tartoznak.

 

A siker fő elemei világosak, többek közt az online értékesítés gyors felfutása áll a háttérben, de ez a teljesítmény még így is bámulatos, mondta Anne Critchlow, a Societe Generale (SG) elemzője.

 

Az Inditex 320 üzletet működtet Közép-Európában, amivel az öt legnagyobb ruhakereskedelmi csoport, a C&A, a H&M, az Inditex, a New Yorker és az Orsay közül a legjelentősebb résztvevő a régióban – derül ki az Index összeállításából.

  • Megosztom