Vállalkozásoknak kedvez a Google újítása

A Google olyan újításokat vezetett be, amelyek megkönnyítik a vállalkozások profiljának frissítését, ügyfeleik, vásárlóik gyors informálását. A Google Cégem-fiók közvetlenül elérhetővé válik a Keresőből és a Térkép alkalmazásból is, így még egyszerűbben naprakészen tartható a vállalkozás profilja, legyen szó a nyitvatartási idő változásáról, vagy a a COVID-19 kapcsán hozott biztonsági intézkedésekről. A megújult teljesítményoldal pedig havonta frissülő adatokkal fog szolgálni az ügyfélinterakciókról a vállalkozások tulajdonosai számára.

A Google tudja, hogy milyen fontos az üzleti profilok folyamatos és gyors frissítése, hogy a vállalkozásról elérhető információk a Google felületein mindig vonzók és naprakészek legyenek – legyen szó akár egy telefonszámról, vagy a COVID-19 kapcsán hozott biztonsági intézkedésekről.

A Google ezért most egyszerűbbé tette a Cégem-fiók frissítését, ami mostantól végrehajtható közvetlenül az éppen használt Google termékekből, így a cégeknek lehetősége van hozzászólásokat írni, véleményekre válaszolni, fényképeket hozzáadni vagy adatokat frissíteni közvetlenül a Google Keresőben vagy a Térképben.

A kezdéshez ellenőrizze, hogy be jelentkezett-e azzal a Google-fiókkal, amelyet vállalkozásának igazolására használ.

A Google Maps alkalmazásban egyszerűen érintse meg profilképét a mobilalkalmazás jobb felső sarkában, és válassza a “Vállalkozásprofilok” elemet az eszközök eléréséhez.

A Google Keresőben név szerint kereshet vállalkozására, vagy profilja frissítése érdekében kereshet a „cégem” kifejezésre is.

A Google emellett további ingyenes eszközöket vezet be a Google Térkép és a Kereső szolgáltatásba, amelyek segítenek áttekinteni, hogyan teljesít, milyen jelenleg a vállalkozás online jelenléte, illetve hogyan erősíthető. A vállalkozások tulajdonosai és vezetői számára egy megújult teljesítményoldal fog megjelenni, amely új adatokkal fog szolgálni az ügyfélinterakciókról. Az oldal mutatói havonta frissülnek, és az elkövetkező hónapokban tovább bővülnek, hogy még hasznosabb adatokat kapjanak a vállalkozások tulajdonosai. Mindezek a funkciók elérhetők lesznek a továbbfejlesztett kereskedői felületen, amely hasznos javaslatokkal fog szolgálni a felhasználók számára arról, hogyan javíthatják Google jelenlétüket – legyen az akár információk hozzáadása a cégprofilhoz, vásárlói véleményekre történő reagálás vagy a Google Hirdetések használata az üzleti vállalkozás fejlesztésére.

A vállalkozások tulajdonosai emellett továbbra is használhatják a Google Cégem webhelyét és mobilalkalmazását az üzleti információk frissítéséhez és az ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz. Ha Ön egy vállalkozás tulajdonosa, és még nem igazolta adatait a Google rendszerében, itt tudhat meg többet a folyamatról.

  • Megosztom