Ünnepi akcióban a Metro

Akcióba kezdett a karácsony közeledtével a Metro is, az áruház naponta változó meglepetésekkel várja a vásárlókat. Az üzletlánc kampányának főszereplője a Mikulás.

 

A kampány feladata a karácsonyi promóció üzenetét és a napi ajánlatokat a versenytársak ünnepi aktivitásaitól megkülönböztető módon eljuttatni a célcsoporthoz, és a Metro-t, mint legfőbb „nagybevásárlási forrást”, beépíteni a köztudatba – írja közleményében a társaság. Az elsődleges célcsoport természetesen az áruházlánc nagykereskedelmi jellegéből adódóan a professzionális vásárlók, azaz a vendéglátó ipari, kiskereskedő és egyéb vállalkozások beszerzői.

 

A Laboratory Ideas által készített kampány főszereplője az ünnepi időszak legnagyobb “beszerzője”, a Mikulás, aki csinos segítőivel igazi profi vállalkozóhoz méltóan intézi az “év legnagyobb bevásárlását” a METRO áruházakban. Az ünnepi kampány szlogenje „Nagykarácsony Nagykeráron!” A tévé kampány két filmből áll, melyek végén naponta változó akciós ajánlatok szerepelnek.

  • Megosztom