Újított az IAB Hungary

Újraválasztotta az IAB Hungary Médiaszekciója Rónai Balázst a szekció élén, valamint a NoSalty webszakácskönyv új tagként csatlakozott a szervezethez.

 

Rónai Balázs (Napi Gazdaság, ügyvezető igazgató) Médiaszekció vezető megbízatása az idei évben lejárt. A szakembert Médiaszekció tagjainak egyhangú támogatását élvezte, így újabb három évig képviselheti az IAB médiaoldali tagszervezeteit az IAB Hungary-n belül. A szekció feladatai közé tartozik többek között az online média érdekképviseleten felül a NORI reklámbevételi felmérés menedzselése is.

 

Az IAB Hungary büszkén jelenti be továbbá, hogy a NoSalty webszakácskönyv a Magyar Reklámszövetség mellett az IAB Hungary aktív részese is kíván lenni. A 2008 májusában indult NoSalty.hu Magyarország legnépszerűbb és legnagyobb recept- és gasztrooldala, valamint a negyedik legnézettebb női weboldala több mint havi 1,1 millió egyedi látogatóval és 27 millió oldalletöltéssel (forrás: opa.gemius.hu, 2013. február). A NoSalty csatlakozásának elsődleges oka, hogy a cég részesülhessen IAB által nyújtott széleskörű online piaci információkból és használhassa a szervezet által működtetett platformokat a hatékonyabb működés és a saját márka erősítése érdekében.

  • Megosztom