Újított a női magazin

Február 10-étől jobb minőségű borítóval, +4 oldallal, új arculattal és rovatokkal kínál még több hasznos információt és olvasói élményt a nőimagazin-piac meghatározó szereplője, a Fanny hetilap. A megújítás a kiadó stratégiájának része, a termékfejlesztés célja a piaci részesedés növelése, valamint a magazin eddig meghatározott értékeinek erősítése: hiteles, szórakoztató és szívhez szóló olvasmány.

 

Az új Sztárvilág rovat a film, a tévé, a színház és a sport világának főbb eseményeit, érdekességeit, a hírességek és a jelentős személyiségek életének meghatározó pillanatait mutatja be.

Az olvasói igényekhez igazodva a mostantól még több fejtörőt és érdekes információt tartalmazó Rejtvény rovat nyolcoldalasra bővült, így a hetilapok közül jelenleg a Fanny magazin kínálja a legtöbb feladványt.

 

A Mozaik rovat érdekes helyeket, tényeket, rekordokat mutat be a nagyvilágból, A hét témája rovatban pedig a mindennapjainkat befolyásoló itthoni és külföldi aktualitásokkal foglalkozik a magazin.

 

Az új rovatok mellett több tartalommal is jelentkezik a megújult Fanny. Az ötoldalasra bővült Konyha rovat még több recepttel és hasznos tippel segíti a sütés-főzés szerelmeseit. A megújult Divat és Szépség rovatok fókuszában továbbra is az olvasó áll: minden héten egy-egy civil modell segítségével mutatnak be különböző alkalmakra és testalkatokra összeállított szetteket, adnak divattanácsokat.

 

Emelett a hetilap mostantól +4 oldalon jobb minőségű borítóval jelenik meg, amely a lehetséges hirdetési partnerek körét is bővíti. A Fanny továbbra is a hazai piacon egyedülálló, egyedi címlapkoncepcióval jelenik meg, hétről hétre egy valós olvasó szerepel a borítón.

A Fanny megújulását egy öthetes kampány támogatja. A tévé- és rádiószpotok, Citylight-plakátok, valamint instore, print- és online megjelenések médiaértéke 150 millió forint.

  • Megosztom