Újított a Burger King

A McDonald’s hamburgerláncénál 40 százalékkal alacsonyabb zsiradéktartalmú és 30 százalékkal kevesebb kalóriát tartalmazó hasábburgonyával igyekszik magához áthódítani riválisának híveit a Burger King.

 

A cég amerikai gyorséttermeinek kínálatában a héten jelenik meg az elégedettség (satisfaction) és a sült burgonya (fries) angol elnevezésének ötvözésével “satisfries” néven bevezetett termék. Egy hétdekás satisfries csomag 6,3 gramm zsiradékot és 150,5 kalóriát tartalmaz, szemben a McDonald’s hasonló kiszerelésű rósejbnijének 11,2 grammnyi zsiradékával és 226,8 kalóriájával – írja az MTI.

 

A Burger King – a reklámkampányból kimaradt alkalmazottak által helyenként egyelőre csak redős krumpliként emlegetett – statisfries mellett továbbra is megtartja kínálatában hagyományos sültburgonyáját, amely 25 százalékkal kalóriadúsabb és egyharmaddal zsírosabb az új terméknél. Az újdonság Manhattanben 10 centtel drágább a klasszikus változatnál.

 

A McDonald’s a konkurens új termékére reagálva közleményt adott ki, amely szerint a cég által kiszolgált napi 69 millió vendég szereti az éttermeiben kapható “ikonikus” és “világhírű” sült krumplit, ezért továbbra is arra összpontosít – derül ki az MTI tudósításából.

 

  • Megosztom