Újított a Budapest Park

Vizuális szinti-pop, emberire szabott jegyválasztás és égő farkú 8-bites skorpió bulizik a Budapest Park megújított weboldalán új partnerének köszönhetően. A munkát a Park frissen választott partnere, az fps ügynökség jegyzi, akik már most kommunikációs ökoszisztémában gondolkodnak.

A két cég hosszútávú együttműködésének első lépése volt a koncepcionális redesign és fejlesztés, folyamatban van a stratégiai CRM rendszer és digitálisan kapcsolódó média kézbevétele is.

Az utóbbi időben lehetett hallani az fps ügynökség üzletági fejlesztéseiről, ennek kapcsán kezdődtek meg a tárgyalások Budapest Parkkal, a város mindennapi fesztiválfelelősével is. A partnerség nem titkolt célja, hogy erős és jól működő integrált platform szülessen, ami az ide látogató közönséget minden felületen ki tudja szolgálni, a koncertajánlókon és jegyvásárláson felül pedig alkalmas a Budapest Park bővült eseményportfoliójának és koncepciójának a bemutatására.

„Ha azt mondod nekem, hogy hagyjuk kint a valóságot ma este, úgy nagyjából érteni fogom mire gondolsz. Ha belobogtatsz mellé két koncertjegyet, akkor meg veszem is a cipőm. Igazából ezért dolgoztam szívesen a Park új oldalán, hogy valami ilyesmit adjon át a web is, ha valaki ott nézelődik, mert ez így koncepcióban eléggé a helyén van” – mondja Biai Gergely, a projekt vezető tervezője a Park jelmondatára reflektálva.

„Mivel rendhagyónak számít a szektorban ez a termék, hiszen fesztiválnak túl koncert, koncertnek túl fesztivál, sima bulinak pedig túl hangulatos az egész, ezért onnan indítottuk a munkát, ahonnan minden valamire való tervező csapat kezdené, megismerkedtünk az igazi feladattal. Néhány este kimentünk a helyszínre, majd visszamentünk az irodába, megnyitottuk pár sört Pápay Fanny portfólió oldalát, betettünk egy kis synthwave-et, elővettük a 80-as évek játékait, és pár napra magunkra zártuk az ajtót” – tette hozzá Varga Tamás design manager.

A projektről annyit lehet még tudni, hogy teljes volt az egyetértés megrendelői és tervezői oldalról abban, hogy a közönség és az emberek a legfontosabbak minden folyamat során, ennek a rovására semmi sem mehet.

Design szemmel nézve a legnagyobb kihívást a munkásságával külföldi sajtót is megjárt Pápay Fanny markáns munkáinak digitalizálása jelentette, azaz finomhangolni az offline terekben remekül működő alkotásokat, hogy a meghatározó elemek úgy kapjanak webes funkciókat, hogy közben semmiképp sem sérülnek. Így született egyébként a 8bites lángcsóváló animált skorpió, a színátmenetes vibráló bannerek és infócsíkok, érzéki csalódásos kiemelő sávok első körben, és kerültek Szűcs János illusztrátor tervezőasztalára további animációk, nosztalgia hoverek, és számos meglepetés.

  • Megosztom