Újított a Blikk

Átdolgozta tartalomstruktúráját a Blikk, és új imázs-kampánt indított.

Számíthat ránk – a szlogen bekerült a Blikk márkakommunikációjába és a vezető bulvár medium a tartalmát is újra szabta a járványidőszak hírigényei szerint – print, online és közösségi médiás felületein egyaránt. A napi hírekről feketén-fehéren számol be a szerkesztőség, de arról sem feledkezik meg, hogy az élet nem állt meg, és az olvasók most talán még inkább keresik a könnyed, érdekes, világvége-hangulattól mentes sztorikat, mint korábban.

Hogy mindkét igényt kielégítse, a Blikk új rovatokat és formátumokat indított a napilapban és a Blikk.hu-n: a járvány fejleményeivel foglalkoznak a vezető hírek, az otthonmaradós hetek hétköznapi kihívásaihoz pedig új rovatok adnak szakértői segítséget. Ezek a Kérdezzen, utánajárunk! rovat, az Együtt megoldjuk tanácsadó szolgáltatás, valamint a Lelki Plusz rovat, amely a pszichének ad támaszt. A Blikk.hu-n naponta friss podcastokkal jelentkezik a Vírushíradó, az otthoni tanuláshoz segítséget ad az online Videósuli, a mindennapokat könnyíti meg a Karantén Praktikák rovat, valamint az Olvass otthon szolgáltatás, amely ingyenesen letölthető magazinokkal és bookazine-okkal látja el a négy fal között ragadt olvasókat. Mindezt élő edzésprogramok, mini koncertek, valamint Karanténkaják címmel receptajálók egészítik ki a Blikk Facebook oldalán

Az imázs-kampányról

Ami életbevágó, arról feketén-fehéren. Ami az élethez kell, arról színesen, Blikkesen – ez áll az új imázs-kampány középpontjában, melyet a GRUND ügynökség dolgozott ki a médiamárka számára. A kampány tv szpotokkal indul ma este a kereskedelmi csatornákon, majd széleskörű online jelenléttel, rádiószpotokkal és print hirdetésekkel egészül ki a következő hetekben.

  • Megosztom