Újítások a Telenornál

Számos új funkciót és egyszerűsítést vezet be online felületein a Telenor, hogy a személyes kontaktussal járó ügyintézést tovább minimalizálhassák ügyfelei. A funkciókat bemutató kommunikáció központi eleme a Telenor Tréner/Telenor Tréning koncepció, amely minden olyan csatornát és kommunikációs tevékenységet takar, amely segítő kézként szolgálhat elsősorban a kevesebb online rutinnal rendelkezők számára.

A kötelező védőfelszerelések viselete és a közösségi távolságtartás szabályai már március eleje óta érvényesek a Telenor üzleteiben mind az ott dolgozók, mind az ügyfelek számára. A személyes ügyintézéssel járó teendők legnagyobb része online felületeken is elvégezhető, békeidőben a gyakorlottabb netfelhasználók élnek is ezzel a lehetőséggel. A mostani kampány célja, hogy ezeket a kényelmes és teljesen biztonságos lehetőségeket azok is magabiztosan tudják használni, akik eddig az ügyintézés hagyományos formáját részesítették előnyben és akik kevésbé gyakorlott netezők.

Trénerek és tréninganyagok a most érkezőknek

A Telenor az internetes ügyintézési felület és folyamatok egyszerűsítése, az ügyfélszolgálati csapat extra felkészítése mellett a kampányban többek között olyan kisvideó-sorozatot készített, amiben lépésről-lépésre megismerhető a legkeresettebb ügytípusok leghatékonyabb online ügyintézési módja. A Telenor jelenlegi kommunikációjának középpontjában – az integrált kampányaihoz hasonlóan – az ügyfél áll, aki, ha másoknak, például idősebb rokonainak segít, azzal maga is Telenor Trénerré válhat. A mobiltársaság az edukatív és funkcionális kommunikációt illusztrációs világgal különíti el aktuális kampányaitól.

A lakossági és kisvállalkozó ügyfeleket célzó kommunikáció online felületeken, közösségi médiában, nyomtatott sajtóban, a felkészült telenoros ügyintézőkön keresztül és akár a jártasabb, segítőkész ügyfeleken keresztül jut el a célcsoporthoz. A Telenor Trénerek, Telenor Tréning anyagok segítséget nyújtanak az online felületeken való eligazodásban és az ott elérhető funkciók megismerésében, hogy így mindenki otthon maradhasson biztonságban.

Ha az elintézésre váró ügytípus szerepel ezen a listán, nem szükséges védőfelszerelésbe bújni:

Egyenlegkövetés, számlabefizetés és egyenlegfeltöltés mindössze a telefonszám és a számla/feltöltés pontos összegének megadásával

Online bankkártyás fizetéssel fizetni a saját vagy ismerősök, például az idős rokonok számláját

Adatjegy, hangjegy és egyéb kiegészítő szolgáltatások megrendelése

Tarifaváltás, a kártyás felhasználóknak egyéni ajánlatok lekérdezése, megrendelése

Hűségidő hosszabbítása akár új készülék vásárlásával.

Hamarosan elérhető funkciók: kártyás tarifáról számlás előfizetésre váltás, illetve a weboldalon regisztráció nélkül is azonnali segítségkérés speciális ügytípusokban a Telenor online ügyintézőitől

  • Megosztom