- Hirdetés -

Újabb lehetőség női vezetőknek

|

- Hirdetés -

Női vezetők számára hirdet újra ingyenes, nyílt, csoportos coachingot az Ericsson Magyarország. A programot 2016 márciusában nőnap alkalmából indította útjára az Ericsson, az első két sorozat lezárása után, a nagy sikerre való tekintettel újra meghirdetik. Így ismét 24 női vezető szerte az országból, különböző szektorokból kapja meg a lehetőséget a fejlesztési folyamatban való részvételre.

 

A cégen belül aktív, hosszú távú fejlődési ívbe illesztett coaching élet zajlik, ahol kiemelt szerepet kap az egyéni potenciál kibontakoztatása. Alulról és felülről jövő kezdeményezések integrálásával, külső és belső coachok együttes jelenlétével erősítik a coaching kultúrát.

 

A tavaly meghirdetett csoportos coaching tavaszi és őszi szériája olyan népszerűségnek örvendett a résztvevői női vezetők körében, hogy az Ericsson úgy döntött újra meghirdeti a programot, idén is nőnap alkalmából. A női vezetőknek most újra lehetősége nyílik részt venni ebben a kezdeményezésben, ezáltal is segítve önmagukat a céljaik elérésében. A 9 alkalmas programsorozat áprilisban indul, résztvevőit most is pályázat során választják ki. Jelentkezni motivációs levélben kell 2017. március 31-ig. A csoportok 10 fősek (amiből 2 fő az Ericsson Magyarország vezetői közül kerül ki), a foglalkozások kéthetente, a délutáni, esti órákban zajlanak (16.30- 20.00 között) az Ericsson K+F Központjában (1117 Budapest, Irinyi József u. 4-20.).

 

A csoportos coaching egy fejlesztő folyamat, ahol vezetői témákat (mint például munka magánélet integráció, vezetői szereppel kapcsolatos kérdések, konfliktuskezelés, személyes márka építés) beszélnek át, egyéni fejlődési célok mentén. A program során fejlődik az empátia, az együttműködés, a tudatosság, a problémamegoldás, és a coachkészségek. Használva a többi résztvevő erőforrásait, új perspektívákkal, meglátásokkal, ötletekkel gazdagodnak a csoporttagok.

 

Az Ericsson célja, hogy 2020-ra munkatársaik 30% nő legyen. A vállalat egyik erőssége abban rejlik, hogy sokszínű csapatokat hoznak létre, amelyek különböző korú, nemű, kultúrájú emberekből állnak össze. Ez a színesség és különbözőség egészen más álláspontokat és ötleteket generál, amely kiemelt jelentőségű az innovációban. Az Ericsson számos lehetőséget ragad meg, hogy a női munkavállalókat kiemelten kezelje. A kezdetektől együttműködő partnere a Skoolnak, a Lányok Napja kezdeményezésnek, de emellett lehetőség szerint speciális női különdíjakat adományoz versenyeken is (Ericsson C++ és C# Programozó Versenyek, Kutatók Éjszakája SzerCode Challenge, TDK díjkiosztók, stb.). Az Ericsson 2016-ban a Magyar Karrierfejlesztési Szövetség által meghirdetett „Legjobb Női Munkahely 2015” második díját nyerte el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -