Újabb kampány indul az olimpiáért

Bár csak jövő szeptemberben döntenek a 2024-es olimpiai pályázatról, újabb felhívás jelent meg a budapesti játékokat támogató kommunikációs kampányra vonatkozóan. A Magyar Nemzet beszámolója szerint a Budapest 2024 Nonprofit Zrt. a Társadalmi párbeszéd az olimpiáért kommunikációs kampány 2017. évi stratégiájának kialakítására, rendezvények megvalósítására, kommunikációs kampány megtervezésére és lebonyolítására írt ki tendert.

 

Eddig mintegy hétmilliárd forint ment el a budapesti olimpiai pályázat előkészítésére, azonban jövőre újabb jelentős tétellel bővülhet a büdzsé. A Magyar Nemzet összeállítása szerint ugyanezt a közbeszerzést egyszer már kiírta a szervezet az idei évre is. A pályázatot augusztusban nyerte el két cég, a Media Insight Médiaügynökség Kft. és a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft. Akkor 900 millió forint keretösszegről szólt a szerződés, négy és fél hónapra. Ugyanez a pályázat a napilap szerint tizenkét hónapra számolva jövőre akár 2,5 milliárd forint is lehet.

 

Az eddig elköltött pénzek közül egyébként a legnagyobb tételt a szakmai tanácsadás jelentette. Erre 5,1 milliárd forintot szántak.

  • Megosztom