Újabb boros projekt a Live PR-nél

Tovább bővült a Live PR borágazatból érkező ügyfeleinek köre, ezúttal a balatonlellei Pócz Pincészet adott megbízást a cégnek február 15-től. Az ügynökség az elmúlt három év alatt már több mint féltucat Balatonnal kapcsolatos kommunikációs megbízást kapott, amelyek nagy része a borászattal kapcsolatos.

 

A Live PR portfóliójában 2013 óta található meg a Bujdosó Pincészet, amelyet 2015-től a Dél-Balatoni Bor kommunikációjának támogatása követett. A csoporthoz tartozó SailingBooks.hu kiadóval 2015-ben közösen készítették el a Balatoni Borkalauzt, amely a régió negyven borászatát és legjobb boraikat mutatja be. A sikeres balatoni projekteket követően nemrégiben a Pócz Pincészet is felfigyelt a Live PR balatoni borok népszerűsítésére kidolgozott és megvalósított stratégiájának eredményeire, és saját borainak népszerűsítésével bízta meg az ügynökséget.

 

A dél-balatoni régió egyik meghatározó pincészete, a családi vállalkozásként működő Pócz Pincészet új arculattal, a régióra jellemző friss, üde boraival már régóta ismert a borkedvelők körében. A több mint húsz éves múlttal rendelkező Pócz Pincészet fő célja, hogy a dél-balatoni borvidék kiemelkedő borászataként szélesebb körben tegyen szert ismertségre.

  • Megosztom