Újabb bankfiókok zárnak be

Bezárja tizenhárom ügyfélcentrumát az Axa, a bank vezetését új szakember veszi át.

A hazai jelzáloghitel-kihelyezés ellehetetlenülése és a kedvezőtlen középtávú kilátások miatt az Axa Bank Europe SA Magyarországi Fióktelepe március közepétől ügyfélcentrumait fokozatosan összevonja, erőforrásait átcsoportosítja. Ezzel párhuzamosan a bank irányítását új vezető veszi át.

A társaság a jövőben a meglévő hitelállomány gondozására, a kormányzati árfolyam-rögzítési program támogatására és betétgyűjtésre fordítja majd erőforrásait. Azt egyelőre nem tudni, hány munkahely szűnik meg, de a társaság közlése szerint az a cél, hogy minél több munkatársuk megőrizze munkáját.

A kiadott közlemény szerint „a pénzügyi szolgáltatók tevékenységét érintő, jelenlegi nehéz környezetben a bank felülvizsgálta üzletágait és szervezetét. A költséghatékonyság fenntartása érdekében a menedzsment úgy döntött, hogy az országos ügyfélcentrum-hálózatot összevonja, és 13 ügyfélcentrum tevékenységét fokozatosan megszünteti. Július 1-jétől az Axa – a direktbanki lehetőségek mellett – Budapesten két, Debrecenben, Győrött, Pécsett és Kecskeméten pedig egy-egy kiemelt regionális központtal áll majd ügyfelei rendelkezésére”. A regionális központok július 1-je után is tovább folytatják a bank meglévő jelzáloghitel-állományának gondozását és a betétgyűjtést is.

Az összevonások kapcsán a jelenlegi ügyfeleknek teendője nincs, ám ha nem levélben, telefonon vagy az interneten akarják tartani a kapcsolatot a bankjukkal, azt a jövőben a regionális központokban tehetik meg.

Az ügyfélcentrumok, majd fokozatos összevonásuk után a regionális központok ugyanakkor kibővített ügyintézői létszámmal és meghosszabbított nyitva tartással várják az ügyfeleket annak érdekében, hogy a kormányzati árfolyam-rögzítési program által kínált lehetőséget figyelembe véve megtalálják az ügyfél számára legjobb megoldást – írta a napi.hu.

  • Megosztom