- Hirdetés -

Újabb fejlesztéssel rukkolt elő a Szallas.hu

|

- Hirdetés -

Június közepén bevezetésre került a Maradj biztonságban! szűrőcsoport, melybe bekerültek az értékelések alapján kiváló és patyolattiszta szálláshelyek, valamint az önálló házak, a saját konyhás apartmanok, a kerthelyiséggel, a medencével, saját stéggel vagy stranddal, trambulinnal vagy játszótérrel rendelkező helyek. 3 nap alatt több mint 10 ezer keresés során használták az utazást tervezők. A fogyasztói igényekre reagálva találták ki ezt a megoldást: a leggyakoribb ügyfélszolgálati megkereséseket és saját felméréseik eredményeit vették alapul.

A május közepére lendületet kapó foglalási kedv további növekedésével számolt a Szallas.hu, sejtésük pedig beigazolódni látszódik. “Vannak már olyan napok, amik messze lekörözik a tavalyi azonos napon leadott foglalások számát, és azok összértéke is felülmúlja a tervünket” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu Csoport vezérigazgatója. Annak érdekében, hogy minden segítséget megadjanak ahhoz, hogy a vendégek megtalálják a leginkább kockázatmentes szálláshelyeket, bevezették a Maradj biztonságban! szűrőcsoportot. “Bekértük az ügyfélszolgálatos kollégáktól a leggyakoribb kérdéseket, ami jó alap volt ahhoz, hogy rálássunk az igényekre” – ismertette a részleteket a vezérigazgató. Ezek a következők voltak: lehet-e már utazni, nyitva vannak-e a szálláshelyek; lesz-e más vendég is a szálláshelyen; lehet-e használni a wellnesst vagy a medencét; hogy lesz az étkezés; mennyire biztonságos a szálláshely, mit tesz ennek érdekében. Ezzel párhuzamosan a szálláshelyek adatlapján feltüntetésre került minden óvintézkedés és előírás, amit a biztonságos tartózkodásért tesznek meg. A szűrők bevezetését követő 3 napban már több mint 10 ezer alkalommal használták közülük kereséskor a legnépszerűbbeket, melyek az önálló ház, a saját konyhás apartman, az előleg nélkül fizethető és az ingyen lemondható opciók voltak.

“A szűrőcsoport bevezetésével és az egészségügyi, higiéniai óvintézkedések részletezésével csökkentjük a bizonytalanságot az emberekben, bizalmat ébresztünk a szállásadók iránt, csökkentjük az ügyfélszolgálat felé irányuló megkereséseket, és mindezek együttes eredményeként várhatóan növelni tudjuk a foglalások számát” – foglalta össze Szigetvári József.

9 nap alatt megvalósult legnépszerűbb keresések az új szűrőcsoport használatával

● önálló ház: 38 814 (a teljes szűrő listán 2., a félpanzió előzi meg)

● apartman saját konyhával: 27 180 (a teljes szűrő listán a 6.)

● előre fizetés nélkül: 23 498 (a teljes szűrő listán a 8.)

● lemondási díj nélkül: 17 369 (a teljes szűrő listán a 10.)

● saját kerthelyiség: 7 260 (a teljes szűrő listán a 23.)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Keveset tudunk az internetes tér veszélyeiről

Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát - derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb...

Díjazták A nemzet aranyait

A magyar vízilabda legendás csapatáról szóló A nemzet aranyai című, nézőszám rekorder dokumentumfilm lett a győztese a nemzetközi Cote d’Azur Sportfilm Fesztiválnak. A Beausoleil-ben megrendezett hétvégi gálán Zákonyi S. Tamás rendező-producer, Szécsi Zoltán háromszoros...

Streaming fronton erősít a Forma-1

Hamarosan elindul az Egyesült Államokban a Forma-1 első FAST (free ad-supported streaming television) csatornája. A Formula 1 Channel F1, F2, F3 és F1 Academy futamok ismétlését és kiemelt eseményeit, szakértői elemzéseket, klasszikus nagydíjak teljes...

Nemzetközi marketing vezetővel erősít a DEVELOR International

A DEVELOR International 16 országát kiszolgáló központi marketing csapatának vezetését 2024 januárjától Fazekas László látja el, mint Head of Global Marketing. A DEVELOR több mint 30 éve meghatározó szereplője a képzési és fejlesztési piacnak...

Felvásárolná a Sprintert a Sameday

Az akvizíció révén a Sameday magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az...

Még gazdagabbak lettek a gazdagok

Évtizedünk végére csak Magyarországon akár 10 dollármilliárdos is lehet majd a Blochamps Capital friss kutatásának prognózisa szerint. A gazdagoknál felgyorsult vagyonkoncentráció miatt idén több privátbanki szolgáltató is jelentős mértékben megemeli elitklubjába a belépési limitet.Az...

Mesterséges intelligenciával felturbózva jönnek a Samsung csúcstévéi

A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony,...

Kreatív ügynökséggel erősít a Special Effects

Az ország egyik legnagyobb rendezvényszolgáltatója az Universum 8 akvizíciójával folytatja stratégiai növekedését.A Special Effects saját tervezői csapattal és kiváló iparági szakemberekkel több mint 40 éve vállalja boutique események, konferenciák, egyedi kiállítások és nagyszabású rendezvények...

Az Eisberg a MindMinerst választotta

Az idei évtől a MindMiners Collective látja el Magyarország meghatározó élelmiszeripari cége, az Eisberg kommunikációs és PR ügynökségi teendőit. A három éve alakult, a kommunikációra stratégiai területként tekintő, régiós piacon is aktív tanácsadó csapat...

Nem becsülik meg a fiatalokat a munkaadók

Az állásukat stabilnak tartó fiatalok aránya az idei első negyedévben 47 százalékos volt a K&H ifjúsági index szerint, ami viszonylag alacsony szintnek számít a felmérés több mint egy évtizedes történetében. A 19-29 éves dolgozó...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezeket a divatcikkeket keresik most a legtöbben a webáruházakban

A több mint 4600 európai divatwebáruház termékeit katalogizáló, havi 47 millió látogatóval rendelkező GLAMI divatkereső és divatfelfedező oldal nyilvánosságra hozta friss elemzését, amely bemutatja, hogy március eleje óta melyek voltak a felhasználók által legkeresettebb...

Keveset tudunk az internetes tér veszélyeiről

Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát - derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb...

Díjazták A nemzet aranyait

A magyar vízilabda legendás csapatáról szóló A nemzet aranyai című, nézőszám rekorder dokumentumfilm lett a győztese a nemzetközi Cote d’Azur Sportfilm Fesztiválnak. A Beausoleil-ben megrendezett hétvégi gálán Zákonyi S. Tamás rendező-producer, Szécsi Zoltán háromszoros...

Streaming fronton erősít a Forma-1

Hamarosan elindul az Egyesült Államokban a Forma-1 első FAST (free ad-supported streaming television) csatornája. A Formula 1 Channel F1, F2, F3 és F1 Academy futamok ismétlését és kiemelt eseményeit, szakértői elemzéseket, klasszikus nagydíjak teljes...

Nemzetközi marketing vezetővel erősít a DEVELOR International

A DEVELOR International 16 országát kiszolgáló központi marketing csapatának vezetését 2024 januárjától Fazekas László látja el, mint Head of Global Marketing. A DEVELOR több mint 30 éve meghatározó szereplője a képzési és fejlesztési piacnak...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...