Újabb elismerést kapott a dmBio

November 13-án hivatalosan is átadták a németországi Green Brands elismeréseket. A díjazottak között volt a dmBio, amelyet a dm 2015 tavaszán vezetett be a hazai piacra. A márka bevezetése tudatos döntés volt, hiszen a vállalatnak saját gyártású bio minősítéssel rendelkező termékei addig csak a babylove bébiételek voltak.

A Green Brands egy nemzetközi szervezet, amely a környezeti fenntarthatóság támogatása végett jött létre. Olyan brandeknek, valamint magánszemélyeknek ítélik oda a díjakat, akik az ökológiai fenntarthatóság elkötelezett képviselői. Az dmBio-t a gazdasági eredményei, a példamutató társadalmi felelősség- és a környezetvédelem területén elért eredményei alapján választották meg. A döntésben szerepet játszottak továbbá a szállítási, gyártási, csomagolási és forgalmazási folyamatok vizsgálata is – a szakmai zsűri egyhangúan tette le a voksát a dmBio márka mellett. Ezzel a tanúsítvánnyal a valódi ökológiai fenntarthatóság megvalósításáért, a tudatos életmód hirdetéséért és kommunikációjáért díjazták a márkát.

A dm nem csak vásárlói, hanem saját dolgozói és az egész társadalom irányában is felelősen gondolkodik: az üzletben található kínálat kialakítása során fontos szerepet játszik a fenntarthatóság, a környezetvédelem, valamint az ökológiailag lebomló és natúr termékek forgalmazása. A dm márkás termékeknél a csomagolás, a gyártási folyamat, illetve a receptúra kidolgozása szigorú ellenőrzések mellett zajlik, így a vásárlók biztosak lehetnek benne, hogy a legjobb minőségű terméket vásárolják. Az egészségtudatos életmód és táplálkozás elsajátítása ma már nem csak pénztárca, hanem egyéni felfogás függvénye is. A dm saját felelős gondolkodásával, megbízható forrásból származó, kiváló minőségű bio termékeivel tökéletes partner lehet ebben. A folyamatosan szélesedő dmBio termékcsalád megjelenésével a bio termékek iránt érdeklődő vásárlói kör megfizethető áron, még változatosabb szortimenttel találkozhat a teljes bolthálózatban, azaz 259 üzlet polcain.

  • Megosztom