Új vonalon erősít a DIMSZ

Networking vonalon erősít a DIMSZ, a tagozatok rapid randija mellett üzleti-reggeli sorozatot indított el decemberben. A szövetségen belül Hivatal Péter, a DIMSZ alelnöke fogja össze a business fókuszú rendezvényeket.

 

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség december 10-én első alkalommal szervezte meg üzleti reggelijét, a Direct Brunchra tagjai mellett partnereit hívta el. A Magyar Posta által támogatott, negyedéves gyakorisággal tervezett rendezvénnyel hagyományt szeretne teremteni a DIMSZ. A Brody Studiosban szervezett eseményen Huszár Ádám barista a kávézás kultúrájáról beszélt, ezt követően pedig a cloud computing jelenséget mutatta be két előadó: Érsek Attila a Microsoft Magyarország képviseletében, Dr. Domokos Márton pedig a CMS Cameron McKenna Ügyvédi Irodától. A big data korában keletkező hatalmas adatmennyiség feldolgozásának felhőalapú megoldásait vizsgálták adatvédelmi, jogi és technológiai oldalról. Az üzleti oldal mellett szót ejtettek a téma személyes aspektusairól is, hiszen ma már szinte mindenki kapcsolatba kerül a felhő alapú technológiával az okos eszközök használatából adódóan.

 

A Direct Brunch mellett a szövetség tagozatai között is elindított egy kötetlen találkozót, melynek célja, hogy az egyes tagozatok megismerjék egymás szektorát, a piac szereplőit. Elsőként az Áruküldők tagozata találkozott a Contact center tagozat tagjaival, megrendelői és szolgáltatói oldalról is elhangzottak vélemények arról, hogy milyen előnye és hátránya van az inhouse-outsource piacnak, milyen fogyasztói visszajelzésekkel találkoznak az ügyfélszolgálatok működésénél, tendereztetés során milyen szempontok szerint választ partnert a márkatulajdonosi oldal, 2015-ben milyen trendek várhatóak a call center piacon.

 

Hivatal Péter, a DIMSZ alelnöke szerint azért hasznos a Direct Brunch-ok szervezése, mert itt találkozhat egy-egy terület összes szereplője, a kreatív cégektől, az ügynökségekig, a megrendelőktől, a médiáig, ami nagyon ritka a mai üzleti világban.

 

„A szövetség tagozatai között pedig azért szervezünk találkozókat, mert a tagozatok egyes üzleti szegmensekkel foglalkoznak részletesen, de a tagok abból is rengeteget profitálhatnak, ha más tagozatok munkáját megismerve a direkt marketing minden szeletéről részletes információkat kaphatnak. Így lesz átfogó, és minden tag számára hasznos az egész szövetség működése” –nyilatkozta a szakember.

  • Megosztom