Új vezetővel erősít az euroAWK

A 100 százalékos német tulajdonban lévő euroAWK Outdoor Kft. menedzsmentje újabb vezetővel bővült. 2016 júliusától Dr. Czerok Péter jelentős szakmai tapasztalatával segíti a magyar köztéri piac meghatározó szereplőjét. A német euroAWK GmbH, illetve a magyarországi társaság német ügyvezetője, Bärbel Nieten itthon is fontos szerepet szán a nemzetközi szintű kampánytervezésnek és ügyfélkiszolgálásnak, ennek egyik fontos lépése az innovatív kampány-optimalizáló rendszer nyári bevezetése mellett a vezetőség további megerősítése.

 

A német hátterű magyar euroAWK Kft. a több mint húsz éves szakmai tapasztalattal rendelkező Dr. Czerok Pétert nevezte ki a cég kampánytervezési csoportjának élére. „A cégcsoport a magyar piacon is hosszú távon tervez, ezért célunk, hogy a legfontosabb szakmai területek irányítása a német, a szlovák és a cseh piacok mellett Magyarországon is olyan hozzáértő és tapasztalt vezetők kezében legyen, akik hatékonyan képesek támogatni a cég megújult stratégiáját” – mondta el Bärbel Nieten, az euroAWK ügyvezető igazgatója.

 

A cég tudatos építkezése részeként nemrég megújította magyarországi menedzsmentjét, amelyet Bärbel Nieten mellett immáron olyan, a közterületi piacot jól ismerő szakemberek alkotják, mint Boda János értékesítési vezető, Nagy Ferenc műszaki vezető és Dr. Czerok Péter kampánytervezésért felelős vezető.

 

A cégnél Dr. Czerok Péter feladata az ajánlatok, árazások, szerződések menedzselése, illetve a meglévő ügyfelekkel történő kommunikáció és a kampányok tervezésének koordinálása. „A munkám legizgalmasabb része a cseh MGE Data által fejlesztett kampány-optimalizáló szoftver, az IMS bevezetésének irányítása és felügyelete. Az Európa-szerte már több országban is előszeretettel használt tervezőszoftver jelenleg az egyik legfejlettebb és legsokoldalúbb megoldás a piacon. Biztos vagyok benne, hogy kampánytervezésük során a magyarországi ügyfeleink is tapasztalni fogják a program számos előnyét” – mondta el Dr. Czerok Péter.

 

A szakember több mint húsz éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, ebből közel 14 évet töltött a közterületi médiában. Korábban 11 évig volt ügyfélkapcsolati vezető az Outdoor Zrt.-nél (később Epamedia). Kereskedelmi igazgatói pozíciót töltött be a CEMP – Plazma Média Kft.-nél és a Bigprint Hungary Kft.-nél, valamint operatív igazgató volt az AD Solutions Kft.-nél és az Ambient Dekor Média Kft.-nél. Főbb feladatai közé tartozott a céges értékesítési stratégiák, kereskedelmi tervek kidolgozása és végrehajtása, komplex kampányok tervezése, kiemelt ügyfelek kezelése. A Szegedi Tudományegyetemen szerzett jogi diplomát Reklám- és Médiajog szakirányon, illetve közel két évet tanult az Egyesült Államokban.

  • Megosztom