Új vezetővel erősít a Deloitte

Idén júniustól Bánhegyi Csanád személyében új marketingvezető csatlakozott a Deloitte magyarországi irodájához. A szakember több mint 10 éve dolgozik marketing területen, ügynökségi és ügyféloldali tapasztalattal egyaránt rendelkezik. Szakmai hátterét tekintve átfogó ismeretekkel rendelkezik a kommunikációs feladatok digitális eszközökkel való megoldásában: 2006-ban az országban elsők között kezdett el foglalkozni keresőmarketinggel és más, megtérülés fókuszú kommunikációs megoldásokkal.

 

A szakember korábban olyan vállalatok marketingkommunikációs feladatain dolgozott, mint a Procter & Gamble, a Coca-Cola és a Magyar Telekom. Irányította az egyik legnagyobb hazai utazási portál online értékesítési törekvéseit, legutóbbi állomáshelyén pedig a DDB digitális csapatát vezette. Kinevezése összhangban áll a Deloitte azon céljával, hogy innovatív szolgáltatásportfolióját átfogó kommunikációs stratégiával támogassa.

 

Bánhegyi Csanád személyében egy olyan vezető csatlakozott a Deloitte-hoz, akinek ügynökségi és vállalati területeken szerzett digitális marketing tapasztalata kiválóan szolgálja a Big 4 tanácsadó cég stratégiai törekvéseit, kiemelten a Deloitte innovatív megoldások iránti elkötelezettségét.

  • Megosztom