Új vezető az Adamsky Budapestnél

Üzletfejlesztési igazgatóval bővül az Adamsky Budapest csapata, ügyféloldalról érkezett a B2B és B2C szegmensben is jártas szakember.

 

Az év eleje óta tartó piaci újrapozícionálásának részeként, új Strategy & Business Developement Directort igazolt az Adamsky Budapest.

 

Metykó Tibor ügyféloldalról került az Adamsky-hoz: pályafutását az E.ON-nál kezdte 2006-ban, mint kommunikációs stratégiáért felelős marketing specialista, majd 2010-től a marketing kommunikáció mellett, értékesítési fókuszú Senior Segment Managerként dolgozott a cégnél. 2012-ben ugyanebben a pozícióban folytatta a UPC-nél. 2013-tól a Vodafone vállalati és M2M szegmens marketing csapatának a vezetője, 2015-től pedig a Samsung Electronics teljes B2B stratégiájának a kialakításáért felelt (marketing, channel, kommunikáció, sales).

 

A közvetlen üzletszerzés mellett, Metykó Tibor feladata lesz a stratégiai irányok kijelölése is a jövőben, melyhez mind a B2B és B2C szegmensekben szerzett tapasztalatait kamatoztatni tudja.

  • Megosztom