Új vezető a reklámügynökségnél

Fábián Zita vezeti a ::progressive:: reklámügynökség ATL-csapatát, a szakember közel 16 éves tapasztalattal rendelkezik, korábban az Isobar, a Grey és a McCann Budapest munkatársa volt. Az új vezető érkezésével lezárult a :: progressive:: reklámügynökség szervezeti átalakulása, amelyben új divíziók jöttek létre, meglévő részlegek alakultak át az integrált kommunikációs szemlélet jegyében.

 

A ::progressive:: az elmúlt évben optimalizálta működését és az integrált kommunikációs szemléletnek megfelelően átalakította struktúráját. A folyamat során új divíziók jöttek létre, illetve különálló csapatokba rendeződtek a különböző szolgáltatási területek. A BTL-divíziót Szabó Orsolya account director vezeti, a digitális team irányítója, Varga Attila 7 éve, míg Baranyai Zsolt, head of design 6 éve tagja az ügynökség csapatának. Tavaly érkezett a céghez Sárdi Tamás vezető szövegíróként, a head of event posztot pedig Lengyel Richárd tölti be.

 

Buzási Bence kreatívigazgató elmondta: „45 fölé emelkedett az ügynökség létszáma, és még jelenleg is van néhány nyitott pozíció, így a bővülés nem állt meg. Az új szakemberek egy részét fejvadász segítségével és személyes ismeretség, ajánlás révén találjuk meg, illetve sokan jelentkeznek álláshirdetéseinkre is. Nagyon örülünk annak, hogy több divízóvezető is az évek óta velünk dolgozó munkatársaink közül került ki.”

 

„A :: progressive:: a minél hatékonyabb működés jegyében saját motivációs rendszert működtet: a speciálisan a kreatív szakmára szabott, Lazac elnevezésű HR-programot, amely képes a reklámügynökségnél dolgozó, eltérő személyiségű munkatársak motiválására is” – tette hozzá.

 

Az új divíziók közös munkája lehetővé teszi, hogy a ::progressive:: minden eddiginél szélesebb körű, integrált szolgáltatási csomagot nyújtson ügyfeleinek. Ennek eredményeként a reklámügynökség az idei évben a tenderek 60%-át megnyerte, a meglévő partnerek mellett számos új ügyfélnek is dolgoznak, pl. a Sole-Mizónak.

 

  • Megosztom