Új vezető a neonál

Török Diána érkezett az interaktív ügynökséghez, marketing & knowledge manager pozícióba.

 

2016. február 1-jével marketing & knowledge manager pozícióba érkezett a Neo Interactive csapatába Török Diána. Feladata a neo üzleti stratégiájának támogatása, a belső és külső tudásmenedzsment fejlesztése és a nem hagyományos ügynökségi projektek (pl. Digitális Média Tények Könyve, Internetes Vásárlás Napja) építése.

 

Diána ezt megelőzően, 2011. január 1-jétől a Médiapiac márkáért felelt először főszerkesztő, majd tartalomfejlesztési vezető pozícióban. A print szaklap és az online verzió tartalmai mellett ő felelt a konferenciák tartalmainak kialakításáért is. 2011 szeptembere óta a Jazzy Rádióban hallható Médiapiac rádióműsor társ-műsorvezetője.

 

A szakember 2003-ban a Corvinus Egyetemen (akkori nevén Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetemen) végzett, Marketing szakon. Emellett az ELTE BTK-ra járt francia szakra. Amikor nem dolgozik, akkor utazik, teniszezik, olvas, főz/eszik vagy macskás videókat néz.

 

„Az ügynökségi piac izgalmas időszakot él meg, itthon és nemzetközileg is. Az interaktív marketing túlzás nélkül napi szinten változik. Ebben a helyzetben szükség van olyan szakemberekre, akik a hagyományos ügynökségi működésen valamelyest kívülről, széleskörű piacismerettel tudják az üzletépítést támogatni. Dia érkezése ebbe a gondolatmenetbe illeszkedik” – mondta Soós Gergely tulajdonos-ügyvezető igazgató az új pozíció létrehozása kapcsán.

  • Megosztom