Új vezető a MediaCitynél

A MediaCity véglegesítette a marketingigazgatói pozícióban Boda Juditot. A szakember már júliustól erősítette a cég csapatát, azt megelőzően közel két évtizedet töltött az Axel Springer cégcsoportnál.

„Az MCM folyamatosan növekvő porfóliója új marketingstratégiát, eddig nem ismert kreatív elemek beépítését, új megvalósítási metódusokat kíván” – vallja a frissen kinevezett igazgató.

 

A MediaCity Magyarország a tavalyi felvásárlásoknak köszönhetően az ügynökségi tárgyalások során egyre hatékonyabb alternatívát kínál a négy nagy print és online médiavállalat (Sanoma, Axel Springer, Ringier, Marquard) mellett. Az MCM prémium portfóliója Magyarországon jelenleg közel 280 ezer embert ér el. A társasághoz tartozik többek között a Figyelő, a Chip Magazin és a legnagyobb hazai cégeket bemutató TOP200 kiadvány.

 

Dr. Lukács Marianna, a MediaCity ügyvezetője Boda kinevezését azzal magyarázta, hogy a cég a jövőben nagyobb hangsúlyt fektet az értékesítés támogatására, a kutatásokra, ezzel együtt az új marketingstratégia kialakítására. A prémiumszegmens elérésére mindig áldozni kell: erre a MediaCitynél több termék is rendelkezésre áll, ellentétben a hagyományos tömegtermék-magazinokkal rendelkező kiadókkal.

 

Boda Judit örül az új feladatnak: „Ez a lehetőség nagy megtiszteltetés számomra, és egyben hatalmas kihívás is. Azokat a kulcsfeladatokat kell megcsinálnom, amelyek megvalósításában már tapasztalatot szereztem, de szerencsémre ehhez egy nagyon támogató légkör járul. A MediaCity még az idén egy újabb printtermékkel lép a piacra, ami tökéletesen illeszkedik az MCM férfias lifestyle portfóliójához, az lesz az én igazi debütálásom” – zárta gondolatait Boda.

  • Megosztom