Új vezető a Jófogás tulajdonosánál

Új kereskedelmi igazgatóval erősített a Jófogás.hu-t is működtető Schibsted Hungary, Magyarfalvi Éva a New Wave Media Group-tól, az Origo kiadójától érkezett a céghez. A hazai e-kereskedelmi piac egyik meghatározó vállalkozásának számító Schibsted érdekeltségei, a Jófogás és Használtautó.hu közös elérése júliusban 2,6 millió egyedi látogató volt, vagyis minden második internetező megfordult a két oldal valamelyikén egy hónapon belül.

 

Az új kereskedelmi vezető leigazolásával ezt az elérést szeretnék még hatékonyabban monetizálni és a jelenlegi értékesítési csapatokat egyesíteni – derül ki a Schibsted közleményéből. Magyarfalvi Éva karrierjét a Viasat Hungária Zrt.-nél kezdte, ahol több munkakörben is bizonyított: terjesztési asszisztens pozícióból értékesítési menedzserig jutott. Az ott eltöltött több mint négy évnyi tapasztalatszerzés és tanulás után az Origo Zrt.-nél (ma New Wave Media Group Zrt.) folytatta pályafutását sales account, majd key account menedzserként, amely után 2012-ben az ügynökségi csoportvezető beosztást érdemelte ki. Nyolc évet töltött a médiacsoportnál, mielőtt a Schibstedhez igazolt.

 

„Éva érkezését egy hosszú kiválasztási folyamat előzte meg. Biztos vagyok benne, hogy tapasztalatával a Jófogás és a Használtautó.hu összeolvadásával létrejött közös cég sales tevékenységét a következő szintre tudjuk emelni. Célunk, hogy a termékeinkben levő szinergiákat egy olyan kereskedelmi csapat aknázza ki, amely a folyamatosan növekvő árbevételek mellett tevékeny részese azon értékesítési termékfejlesztési folyamatoknak, amelyekkel tovább erősíthetjük az ingatlan, állás és jármű tárgycsoportjaink vezető szerepét. Éva szakmai múltjával, tapasztalatával, magabiztos tudásával, inspiratív személyiségével és rendkívüli csapatirányító képességével fontos része lesz a Schibsted hazai stratégiáját alakító management csapatunknak, és vezető szerepet várok tőle a kitűzött célok elérésében” – mondta el Palocsay Géza, a Schibsted Hungary ügyvezető igazgatója.

 

A Schibsted médiavállalat 2016 novemberétől kezdte meg a Jófogás és a Használtautó.hu összeolvasztását egy közös cég és vezetőség égisze alatt. A szervezet az elsődlegesen kitűzött feladatokat – hatékony kiszolgálás, termékek fejlesztése, új szolgáltatások bevezetése, illetve a meglévők bővítése – egy év alatt sikeresen teljesítette. A Jófogás havi 2,3 millió egyedi látogatójával ma hazánk harmadik leglátogatottabb oldala, de folyamatos növekedést mutat a Használtautó.hu is, amely jelenleg 1,38 millió egyedi látogatót számlál havonta.

  • Megosztom