Új vezér a UPC-nél

Szeptember 1-jétől Robert Redeleanu tölti be a UPC Magyarország Kft. vezérigazgatói pozícióját. A szakember jelenleg a UPC Románia vezérigazgatója, ezt a pozíciót továbbra is megtartja, így a UPC működését mindkét országban ő irányítja.

Az új vezérigazgató Magnus Ternsjőt váltja a vezérigazgatói székben, aki távozik a vállalattól. Ezzel egy időben Carra Anitát, a UPC Magyarország jelenlegi marketing- és tartalomfejlesztési igazgatóját vezérigazgató-helyettessé nevezték ki.

Robert Redeleanu 2013-ban csatlakozott a UPC Romániához, több mint 15 éves szakmai tapasztalattal a háta mögött, amelyet hazájában és külföldi FMCG-cégeknél szerzett, vezető marketing-, menedzsment- és értékesítési pozíciókban. A román közgazdasági akadémia elvégzését követően az Unilever dél- és közép-európai régiójában marketingszakemberként kezdte karrierjét, majd ugyanebben, valamint az Oroszország, Ukrajna, Fehéroroszország régióban marketingigazgatóként dolgozott, illetve kipróbálta magát a Telemobil/Zapp vezető mobilkommunikációs vállalatnál. A UPC Romániához való csatlakozását megelőző három évben a Scandia, Románia egyik legnagyobb élelmiszer-ipari cégének ügyvezető igazgatója volt.

Carra Anita 2015 májusa óta dolgozik a UPC Magyarország marketing- és tartalomfejlesztési igazgatójaként. Már a kezdetektől kiemelt figyelmet fordít az ügyfél-elégedettség növelésére és a valódi felhasználói igényeken alapuló innovatív termékek és szolgáltatások bevezetésére. UPC-s pályafutását megelőzően 18 évet töltött az Unilevernél, ahol kereskedelmi, marketing- és értékesítési területen szerzett tapasztalatot különböző pozíciókban. 2012 óta az Unilever tisztítószer- és kozmetikai üzletágának marketingigazgatójaként felelt a teljes kelet-közép-európai régió marketingtevékenységéért.

  • Megosztom