Új ügynökséget indított a Noguchi

A digitális projektek egyre növekvő számára tekintettel külön digitális és közösségimédia-vállalkozást hozott létre a Noguchi Porter Novelli. A Ronin Digital nem csak a kommunikációs ügynökség megbízóinak dolgozik, hanem önállóan is megjelent a piacon.

Egyik saját projektjük a Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány honlapjának megújítása, de ilyen volt az Omnia Reserve kampánya, egy olyan Facebook alkalmazás, ahol a terroir jegyek alapján párosithatták a felhasználók a kávétermelő birtokokat a nemes magyar borvidékekkel. Az ügynökség nemrégiben a Szigeten mutatta be – már a Ronin stábjával – nagy sikerrel legújabb, a hagyományos és a digitális pr-t kombináló megbízását, az OTP Mobil új alkalmazását, a Simple-t. A Lufthansa Systems és az Ericsson is a Ronin-Noguchit választotta. A Ronin Digital vezetője Lennert Dániel, aki korábban az RTL Klub és a csatornához kötődő műsorok, személyek közösségi médiás aktivitását irányította.

A Noguchi szinte alapítása óta foglalkozik online kommunikációval és digitális projektekkel, nevükhöz fűződik a Coca-Cola llight hello you collection integrált, kupak promóciót, online divattervezést és kereskedelmi forgalomban is kapható, a fogyasztók által tervező divatkollekciót kombináló kampánya, amit a Kreatív Prizma díj zsűrije az év közösségimédia-megoldásának választott. 2008-ban szintén az ügynökség találta ki és bonyolította le hazánk talán első online kuponos promócióját a Springfield divatmárkának, de évtizedes tapasztalattal rendelkeznek az online issue menedzsment és válságkommunikáció terén is.

„Sok tapasztalatunk van a hagyományos PR és a digitális kommunikáció eredményes összekapcsolásában, de eddig keveset beszéltünk róla” – mondta Szántó Péter, a Noguchi Porter Novelli elnök-igazgatója. „Ezért is gondoltuk, hogy nem volna okos most hirtelen átrúzsozni és púderezni a Noguchit digitális céggé, de a kötődést sem szeretnénk elszakítani. Így jött létre a Ronin Digital (Noguchi). Csöndben, dobpergés nélkül kezdtünk dolgozni. Nagyon sok segítséget kaptunk a Porter Novelli globális PNConnect csapatától, akik amerikai központtal, de harminc országban, így hazánkban is – velünk – a világ egyik leghatásosabb digitális és közösségi média tevékenységét folytatják. Külön köszönet szakértőnknek, Lövenberg Balázsnak, aki nagyon sokat segített a csapat összeállításában.”

  • Megosztom