Új ügyfelek az Insomniánál

Öt új ügyféllel gyarapodott az elmúlt időszakban az Insomnia Reklámügynökség. A cég az ajándékvarázsló.hu piaci bevezetésére, a CA Immo szeptemberi, a Kéri Pharma egy OTC-termékének kommunikációjára kiírt tenderén, valamint a Science Park meghívásos tenderén is nyertesként került ki. Ezen felül tovább folytatódik a Gyulahús Kft. márkafiatalító kampánya social média aktivitásokkal.

 

A közelmúltban indult útnak az ügynökség Gyulai kolbászt népszerűsítő TV-kampánya, mely a Gyulahús Kft. által kiírt tendernyerést követő első közös munka eredménye. Az új ügyfél számára készített márkafiatalító kampány ez év őszén folytatódik tovább közösségi médiás aktivitásokkal és a #gyulaimánia nevet viselő nyereményjátékkal, az ismert gasztroblogger, Havas Dóra, a Lila füge blog szerzőjének bevonásával.

 

Az ajandekvarazslo.hu weboldal egyszerű, segítő kérdésekkel (Kinek, milyen alkalomra vennénk ajándékot? Mi a hobbija stb.) online, gyorsan, ingyen, releváns ötleteket nyújt a felhasználónak, azonnali eléréssel a terméket értékesítő webshophoz. Az ajandekvarazslo.hu weboldal hazai bevezetését támogató, kétfázisú online és PR kommunikációs kampány készítése és lebonyolítása, a kreatív koncepció kidolgozása és kivitelezése is az Insomnia feladata.

 

A másik új ügyfél a Science Park irodaépület. Egy ikonikus dél-budai épület, amely jövőre egy teljes felújításon fog átesni, és felfrissült terekkel, megújult műszaki tartalommal várja új bérlőit. Ennek az átalakulásnak részeként a Heitman – a Science Park tulajdonosa – egy komplett arculatváltást kért a hozzá kapcsolódó bevezető kampánnyal együtt. Az erre kiírt pályázat győztese az Insomnia lett az irodaház teljes körű kreatív, digitális és PR ügynöksége. A Heitmant a CBRE kereskedelmi ingatlan-tanácsadó támogatja, akik egyben a Science Park exkluzív bérbeadó ügynöksége és marketing tanácsadói.

 

A CA Immo megbízása a City Gate irodaház újrabevezető kampányára szól. A közös munka a napokban kezdődik. A Kéri Pharma egy OTC-termékének kommunikációjára kiírt tender keretében készült kampánnyal ez év őszén jelentkezik az Ügynökség.

  • Megosztom