Új ügyfél az Origónál

A minőségi tartalomszolgáltatókat összefogó Origo Adnetwork hálózat új, fiatalokat elérő, a saját területén piacvezető szolgáltatást nyújtó oldallal bővült. A menetrendek.hu kimagasló eléréssel rendelkezik, átlagosan havonta az összes internetező 15% felkeresi legalább egyszer.

 

Az oldal jellemző célközönsége a 15 és 29 év közötti fiatalok, akiknek a tájékozódási igényei már túlmutatnak a puszta indulási és érkezési időpontok felsorolásán.

 

„Az együttműködés jól illeszkedik az Origo Zrt. már korábban megfogalmazott céljához, a fiatalok elérésnek további erősítéséhez. Büszkék vagyunk arra, hogy egy olyan szolgáltatással tudtuk bővíteni a hirdetési palettát, ami ennyire praktikus segítség a mindennapi életben. – jelentette ki Vági Róbert, az Origo Zrt. direkt értékesítési csoportvezetője. – A menetrendek.hu nem csak egy kényelmesebb keresési módszert jelent. Adott esetben eddig nem tudhatta meg az internetes menetrendekből az utazó, hogy hol érdemes átszállnia vonatról buszra, ezt magának kellett kitalálnia, és utána keresgélni a két menetrendben, ezt most a szolgáltatás megteszi helyette. Pont az ilyen kézzelfogható, de mégis extra előnyök azok, ami miatt biztosak vagyunk abban, hogy a site látogatottsága rövid időn belül tovább emelkedik majd.

  • Megosztom