Új ügyfél a VIPR-nál

A VIPR Kommunikációs Ügynökség nyerte a PANHELLEN Magyarország tenderét három résztvevő közül. A megbízás elsősorban PR- és publishing-szolgáltatásokra vonatkozik.

 

A PANHELLEN sportág-specifikus táplálék-kiegészítő márka idén nyáron jelent meg a hazai piacon. A Nagy-Britanniában készülő termékek mérföldkőnek számítanak a sporttáplálkozás terén, mivel minden esetben 100% tisztaságú hatóanyagot tartalmaznak, GMO-, dopping-, laktóz-, cukor, szintetikus adalék-mentesek, valamint néhány kivétellel gluténmentesek. Továbbá Magyarországon nincs más sporttáplálék-kiegészítő márka, amely az egyes sportágaknál fellépő igényeknek megfelelően állítaná össze termékeinek összetételét.

 

A PANHELLEN Magyarország táplálkozási szakértőkkel és egyedi costum supps rendszerrel támogatja a hobbi és amatőr sportolókat a számukra leginkább megfelelő táplálék-kiegészítők kiválasztásában. Jelenleg zajlik a termékek disztribúciójának kialakítása, pillanatnyilag interneten, valamint néhány fővárosi fitneszközpontban vásárolhatóak meg a termékek.

 

Téti István, a PANHELLEN Magyarország stratégiai igazgatója elmondta: „A PANHELLEN egyik legfontosabb célja az amatőr sportolók edukációja, amelynek során megértik, hogy a táplálkozás és a megfelelő tápanyagok bevitele milyen fontos része a sporttevékenységnek. Bár ma még nem jellemző, hogy egy amatőr sportoló túl sokat foglalkozzon a táplálkozásával, reméljük, hogy a jövőben egyre többen választanak majd tudatosan sport-étrendkiegészítőket a saját sportáguknak és a saját sporttevékenységüknek megfelelően. Ehhez az edukációs folyamathoz és más kommunikációs feladatok ellátásra kerestünk partnert egy pályázaton, amelyet a VIPR ügynökség nyert meg. ”

  • Megosztom