Új pr-cég a hazai piacon

2012 decemberétől Magyarországon nyitja harmadik irodáját a lengyel központú Clue PR. A kommunikációs ügynökség budapesti képviseletét a karrierjét a Café PR-nél kezdő, majd a Bárdi Autó marketingvezetőjeként folytató Körömi János vezeti majd.

 

Az ügynökség lengyel ügyvezetője, Karol Switala szerint nagy kereslet van regionális szinten működő PR szolgáltatókra a piacon: „Azt látjuk, hogy a közép- és kelet-európai üzleti élet egyre inkább integrálódik. Ez az oka annak, hogy számos nagyvállalat vár el regionális szintű PR megközelítést az ügynökségektől, ezért döntöttünk a további terjeszkedés mellett. A Clue PR arra törekszik, hogy ügyfeleinek állandó minőséget és magas szintű szakértelmet nyújtson” – nyilatkozta az ügyvezető.

 

Az ügynökség fő profilja a többi országhoz hasonlóan Magyarországon is a klasszikus PR szolgáltatás, illetve a social media menedzsment lesz. A magyar vállalat első ügyfelei között megtalálható a világ vezető online pénzügyi szolgáltatója, a PayPal, illetve a közelmúltban indult vásárlás-előkészítő oldal, az Akciokatalogus.hu is.

  • Megosztom