Új online magazin indult

Roadster.hu néven, 2017. október 10-én elindította harmadik lifestyle magazinját is a 2011-ben alapított Player Media. Az oldal főszerkesztője Izing Róbert.

 

A fiatal városi véleményvezérek számára készített street magazin (Urbanplayer.hu) és az átfogó tematikájú, piacvezető online férfimagazin (Player.hu) mellett októbertől a 30 év feletti, magas státusszal rendelkező célcsoport számára is kínál színvonalas kikapcsolódást a Player csapat.

 

Az oldal főszerkesztője Izing Róbert, a szerzői között pedig olyan közreműködőket is megtalálunk, akik nem elsősorban újságírok, sokkal inkább saját területük nagyra becsült szakértői: Bonta Gáspár építész, Jaksa Bálint fotós, vagy a kreatív szakember, Pőcze Balázs. A tartalomstratégia mentén a jövőben szeretne a magazin megszólaltatni ilyen formátumú külsős együttműködőket, hogy igazán változatos és izgalmas tartalom készülhessen annak a közönségnek, akik szeretnének egy printhez felérő olvasói élményt az online térben, bárhol a világban, fizikai kötöttségek nélkül élvezni.

 

Az új magazin indítása mellett a Player csapata is bővült: Sziklai Orsolya marketingesként, Ujlaky-Gazdag István pedig a márkázott tartalmak specialistájaként csatlakozott és erősítik a jövőben a Playert.

 

Az oldalak (Player.hu, Urbanplayer.hu, Roadster.hu) ügynökségi értékesítését továbbra is a CM Sales csapata látja el, immáron ötödik éve tartó együttműködésükben, a közvetlen illetve stratégiai értékesítésért Donkó Péter értékesítési vezető felel.

  • Megosztom