Új női oldal indult

Új hangot üt meg az online női magazinok piacán az október 4-én útjára indult SHE.HU. Az Origo-New Wave Media csoport gondozásában megjelenő oldal erős újságírói karakterekre épít, és az alapítók szándéka szerint egyszerre kíván a női témák gondolatébresztő, szórakoztató, intellektuális, mégis közérthető és szerethető fórumává válni.

 

A SHE.HU-n egyaránt helyet kapnak pszichológiai, párkapcsolati témák, az aktuális trendekről, divatról és szépségápolásról szóló cikkek, a nőket érintő társadalmi jelenségekről szóló vélemények, valamint kulturális, irodalmi, képzőművészeti magazinos anyagok.

 

Sallay Wanda főszerkesztő szerint a SHE.HU célja, hogy gondolatébresztő írásokat kínáljon, párbeszédet generáljon, egyszersmind közösséget is teremtsen. „A szakértőkből, írókból és újságírókból álló szerzői műhely erős karaktereket vonultat fel, olyan egyéniségeket, akik nem félnek szórakoztatni, de elgondolkodtatni sem.”

 

A célcsoporttal kapcsolatban a főszerkesztő elárulta: „Ha nagyon le akarom egyszerűsíteni, a 18-49 év közötti, gondolkodó nőkhöz kívánunk szólni, ugyanakkor a fiatalabb és idősebb korosztály, sőt még a férfi olvasók is találnak majd kedvükre való tartalmat. Nem véletlen, hogy három férfi szerző is erősíti a csapatot, és a gimnazista korútól az ötvenes évei végén járó íróig terjed a szerzőgárdánk. Az általunkmegcélzott olvasótábor érdeklődő és nyitott a világ és a társadalmi ügyek iránt, amelyek között kiemelt figyelmet szentelük a nőket érintő témáknak.”

 

Ahogy Petrás Lilla vezető szerkesztő fogalmaz: „Közvetlen, ugyanakkor tartalmas lapot álmodtunk meg, ami azzal a természetességgel szól az olvasóihoz, ahogy egy pohár bor mellett beszélgetünk a barátnőinkkel.”

 

György Bence, az Origo-New Wave Media csoport tartalmi igazgatója a lapindítással kapcsolatban elárulta: az Origo egyik fő törekvése, hogy egyre több, elkötelezett olvasótáborral rendelkező társadalmi csoportot és szubkultúrát érjenek el. Ennek jegyében – a portfolió folyamatos áramvonalasítása és újjászervezése mellett – új, önálló brandeket építenek.

 

„A SHE.HU esetében könnyű dolgunk volt: az alapítók kész koncepcióval álltak elő, amelyet hiánypótlónak éreztünk, ezért úgy döntöttünk, beállunk a projekt mögé. Hónapokig fejlesztettük az oldalt, amely mától tovább színesíti a portfoliónkat” – mondta el György Bence. Hozzátette: „Olyan brandeket szeretnénk továbbépíteni, amelynek alkotói elhivatottak, hisznek a saját márkájukban és felelősséget éreznek annak sikeréért. A SHE.HU-nál erre Sallay Wanda személyében és csapatában találtuk meg a garanciát.”

 

A pszichológus végzettségű Sallay Wanda két évig az 11Ground blogazin Loveandlife rovatának szerzője, párkapcsolati szakértője volt. Korábban PR-kommunikációs területen dolgozott. A vezető szerkesztői feladatokat Petrás Lilla látja el, aki több női és családi magazin szerzője volt az elmúlt években.

  • Megosztom