Új marketingügynökség a hazai piacon

Meraki néven új marketingkommunikációs ügynökséget alapított Török Monika. A többszörös Cannes Lions-díjas szakember, aki a Telenor és a Vodafone magyarországi, illetve legutóbb a Samsung regionális marketingvezetői posztját is betöltötte, elsősorban magyar középvállalatoknak és startupoknak kínál „multi” minőségű szolgáltatást, továbbá olyan nagyvállalati ügyfeleknek kíván dolgozni, amelyek számára a növekedés az elsődleges cél.

 

A húszéves marketing tapasztalattal rendelkező Török Mónika megalapította a Meraki Marketing Kft-t, mely cégen keresztül teljeskörű szolgáltatást kíván nyújtani vállalati ügyfeleinek. Török Mónika az ország egyetlen olyan marketingszakembere, aki három díjat is nyert már a világ legrangosabb szakmai versenyén, a Cannes Lions reklámfesztiválon. A Meraki elsőként a számos hazai és nemzetközi díjjal elismert Dubicz Borászat és Szőlőbirtoktól kapott megbízást marketingkommunikációs feladatok ellátására.

 

„Az elmúlt évek során, bármely márkával dolgoztam, három fő célom volt: az árbevétel, a piaci részesedés és a profit növelése. Meggyőződésem, hogy a marketing fő célja az eladásösztönzés, ezért minden egyes reklámra költött forintnak csak akkor van értelme, ha mindez megmutatkozik az értékesítési eredményekben is. Ezt a megközelítést szeretném a Meraki tulajdonosaként is folytatni. Az elmúlt 20 évben a vállalalti oldalon megtapasztaltam, hogy kik a legjobb alvállalkozók, és azt is, hogy milyen nehézségek lehetnek egy ilyenfajta együttműködés kapcsán. Ügyfeleim komplex igényeinek minőségi kiszolgálása mellett, az is fontos cél, hogy olyan együttműködés alakuljon ki amire ügyfélként én is vágytam” – mondta el Török Monika, a Meraki Marketing Kft. tulajdonosa.

 

A Meraki „full service” ügynökségként vállalja marketingkommunikációs, PR és közösségi média feladatok ellátását, a hosszú távú stratégia kidolgozásától és megvalósításától kezdve, a sürgős kommunikációs feladatok végrehajtásáig. A startupok számára sok esetben a marketingkommunikáció teljes hiánya jelenti a növekedés gátját, míg a hazai középvállalatok körében egyre több olyan szereplő van, amely már „felnőtt” ahhoz, hogy a multinacionális nagyvállalatoknál szokásos minőségben folytassa a márkaépítést hatékonyabb, professzionális marketingstratégia mentén. A nagyvállalatok esetén elsősorban azon szereplőket célozza szolgáltatásaival a Meraki, amelyek növekedni szeretnének, és nem elégednek meg a jelenlegi piaci helyzetükkel.

 

A cég neve a görög eredetű, a „meraki” szó jelentése a tudás, a kreativitás és a szenvedély esszenciája, amely a munkában tükröződik vissza. Mindez nem csupán a cégvezető marketinggel kapcsolatos hitvallását foglalja össze, de azt is kifejezi, mit kínál az újonnan alapított vállalkozás azoknak a cégeknek, akik valóban növekedni akarnak, teljes körű szolgáltatást keresnek akár új, eddig nem alkalmazott marketingkommunikációs eszközök felhasználásával.

  • Megosztom