Új marketingigazgató a Magyar Turizmus Zrt.-nél

2010. január 10-étől Dudás Krisztina a Magyar Turizmus Zrt. marketingigazgatója. Elsődleges feladata a társaság “Új vizeken” elnevezésű 2011. évi marketingtervének végrehajtása.

 

A Magyar Turizmus Zrt. új marketingigazgatója 1988-ban szerezte kereskedelmi üzemgazdász diplomáját a Kereskedelmi és Gazdasági Főiskolán, majd 2001-ben, a University of Manchesteren folytatott tanulmányokat marketingtervezés és kontroll, integrált marketingkommunikáció szakirányon. 2002 és 2010 között számos külföldi, illetve hazai marketing és kommunikációs szakmai továbbképzés (többek között Oneworld Management – New York és Vancouver; Marketing Forum Europe – Anglia; vezetői fejlesztési tréning Belgiumban; kommunikációs szeminárium és tréning Ausztriában; Amadeus Airline Ticketing Budapesten.) keretében bővítette ismereteit munkája mellett. Eddigi szakmai pályafutása is következetesen az értékesítés és a marketing szakterületéhez kötődött.

 

 

Gyakorlati tudásának megalapozását a Next Computer Kft.-nél kezdte 1988-ban értékesítési menedzserként, 1992-től a Tetra Pak Hungária Rt. marketingmunkatársaként, kereskedelmi és fogyasztói promóciós akciók megszervezése mellett, többek között márkaorientált marketingprogramok kidolgozásáért volt felelős. 1994-től a Pepsi Cola kereskedelemfejlesztési igazgatójaként már a kereskedelemmel kapcsolatos marketingtevékenységet irányította egyszemélyi felelősként. 1996-tól 1998-ig az ING Bank marketing főosztályvezetői pozícióját töltötte be, majd 1998 és 2000 között a Vivendi Telecom Hungary marketingkommunikációs menedzsere. Ebben a munkakörben is egyszemélyi felelősség hárult rá a helyi távközlési szolgáltatók, valamint az üzleti kommunikációs vállalat marketingkommunikációs tevékenységéért. Feladata volt többek között a marketingkommunikációs terv kidolgozása és végrehajtása, a márkaépítés és márkakommunikáció irányítása.

 

 

2000-től az IBM Magyarország Kft. marketing és kommunikációs igazgatójaként feladatai közé tartozott a vállalati stratégia végrehajtása, a vállalat imázsának folyamatos karbantartása az ügyfélnövelő hirdetések, kampányok, rendezvények, direkt marketing kampányok, valamint a külső és belső kommunikációs feladatok megvalósításával. Az imázs és ügyfélnövelő kampányok, valamint a márkaépítési tevékenység irányítása, csakúgy, mint a kommunikációs stratégia kidolgozása és a sajtókapcsolatok ápolása is hozzá tartozott.

 

 

2004 és 2007 között a Malév Zrt. Termékfejlesztési és Marketing Osztályának vezetője, majd mostani kinevezéséig a Termék- és Ügyfélmenedzsment Osztály vezetője volt. Előbbi pozícióban a hazai és 60 külföldi célállomáson irányította a társaság marketingtevékenységét. Ennek keretében a marketingstratégia megvalósítása és akciótervekre történő lebontása mellett kiemelt feladata volt a Malév imázsának frissítése kommunikációs kampányokon keresztül.

 

 

2007-től került az utóbbi pozícióba, ahol a kereskedelmi vezérigazgató-helyettes irányítása alatt, többek között a termékfejlesztési, a brand, az ügyfélmenedzsment, a központi poggyászkereső és a törzsutas területek munkájának szakmai vezetése, továbbá a Malév és a oneworld márka integrációjának elkészítése, a márkaérték, márkaimázs és ügyfél-elégedettségi kutatások készítésének koordinálása tartozott hozzá.

 

  • Megosztom