Új márkát épít a Vienna Life Biztosító

Az AXA biztosítási üzletága felvásárlása után a Vienna Insurance Group család tagjaként, Vienna Life Biztosító márkanéven pozícionálja újra magát a társaság, amelyet nagyszabású márkabevezető reklámkampánnyal támogatnak.

A teljes, országos lefedettségre irányuló teaser szakaszban személyre szabott üzenetekkel szólították meg a meglévő és a potenciális ügyfeleiket. A médiafelületek kiválasztása szoros összhangban zajlott a kreatív üzenetek célzásával – a televíziós kampányban a csatornák tematikájának megfelelő üdvözlettel jelentkeztek (pl. Helló sportrajongók! Helló felfedezők! Helló zenerajongók! Hello sorozatrajongók!), míg közterületi plakátokon a geográfiai elhelyezkedés szerint köszöntötték az embereket kedves, egyszerű, mégis figyelemfelkeltő üzenetekkel (pl. Helló Újbuda! Helló Deák tér! Helló Ferencváros! stb.)

A második szakaszban TV szpot kommunikációban mutatták meg, hogy milyen optimistán tudja megélni egy „Vienna Life-os” ügyfél a hétköznapokat, akár a hétköznapi bosszúságokat is. Főszereplőjüket, a Vienna Life ügyfelét nem lehet kizökkenteni a magyar átlaghoz képest sokkal nagyobb optimizmusából, ami abból ered, hogy nem aggódik a holnap miatt, mert ő a Vienna Life világában él.

A kampány 3. szakaszában a márka üzenetet egy „welcome” akcióval egészítik ki : a honlapon novemberben regisztrálókat 1 évig érvényes Helló (egészség)biztosítással ajándékozzák meg. Az üzenetet TV szpotban, műsorkörnyezetre szabott speciális rádió szponzorációval és online kampánnyal is támogatják.

A médiafeladatokat a Havas Media gondozza, a kreatív a Friday Creative és a biztosító saját marketing csapatának közös munkája.

  • Megosztom